جلسه شورای توانمندسازی اقتصادی شهرستان دنا
جلسه شورای توانمندسازی اقتصادی شهرستان دنا

به گزارش خبرفریادجنوب: با حضور فرماندارشهرستان دنا،بخشدار پاتاوه ،نماینده بنیاد علوی در استان،مسئولین ادارات متولی و مدیران بانک ها جلسه شورای توانمند سازی اقتصادی در شهرستان دنا برگزار شد. در این جلسه، پارسا شعبانی، فرماندارشهرستان دنابرنامه های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی درشهرستان را بسیار موثر دانسته و ازمجموعه ادارات و نهادهای عضو شوراخواستند تا […]

به گزارش خبرفریادجنوب:

با حضور فرماندارشهرستان دنا،بخشدار پاتاوه ،نماینده بنیاد علوی در استان،مسئولین ادارات متولی و مدیران بانک ها جلسه شورای توانمند سازی اقتصادی در شهرستان دنا برگزار شد.

در این جلسه، پارسا شعبانی، فرماندارشهرستان دنابرنامه های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی درشهرستان را بسیار موثر دانسته و ازمجموعه ادارات و نهادهای عضو شوراخواستند تا اطلاعات و آمار لازم را در اختیار تسهیل‌گر شهرستان قرار داده و نهایت همکاری، مشارکت ،هم افزایی و همراهی را جهت هر چه بهتر اجرای شدن این طرح داشته باشند.

نماینده بنیادعلوی دراستان هم گفت:ازاهم برنامه های بنیادعلوی،محرومیت زدایی و کمک به افراد کم برخوردار و نیازمند،شناسایی و معرفی آنها جهت کمک های مختلف در حوزه‌های اشتغال ،سلامت،آموزش و کمک به عمران و آبادانی است.

شهرام صفا دوست،بخشدارپاتاوه؛دراین جلسه باعنایت به اینکه بزرگ ترین بخش استان(پاتاوه)دارای ظرفیت ها وپتانسیل های خوبی در زمینه کشاورزی هست گفت:

بخش پاتاوه بزرگترین بخش استان دارای ظرفیتهاوپتانسیلهای خوبی درزمینه باغداری،دامداری وکشاورزی است از بنیاد علوی خواستارم تادرتخصیص سهمیه به این بخش نهایت مساعدت را داشته باشند.

 صفادوست یادآورشد:بزودی باحضوربنیادعلوی جلسه ای دربخشداری پاتاوه تشکیل ونسبت به تخصیص اعتبارومتقاضیان،تصمیمات لازم اتخاذخواهدشد.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار