*جور و بیداد کند عمر جوانان کوتاه/ ای بزرگان وطن بهر خدا داد کنید*/به قلم پژمان رستگار تلزالی
*جور و بیداد کند عمر جوانان کوتاه/ ای بزرگان وطن بهر خدا داد کنید*/به قلم پژمان رستگار تلزالی

*متن زیر از سری یادداشت های مخاطبین است و این پایگاه خبری بخش یا تمامی از آن را رد وتایید نمی کند ،لذا مخاطبین می توانند بت ارسال یادداشت آن را نقد کنند* پایگاه تحلبلی خبری فریتد جنوبfaryadejonoob.ir در روزگاری که همه حرف ازمرغ میزنند کسی از خروس سخن نمیگوید چراکه همه به فکر سیر […]

*متن زیر از سری یادداشت های مخاطبین است و این پایگاه خبری بخش یا تمامی از آن را رد وتایید نمی کند ،لذا مخاطبین می توانند بت ارسال یادداشت آن را نقد کنند*

پایگاه تحلبلی خبری فریتد جنوبfaryadejonoob.ir

در روزگاری که همه حرف ازمرغ میزنند کسی از خروس سخن نمیگوید چراکه همه به فکر سیر شدن هستند و نه به فکر بیدار شدن

جناب آقای استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، شنیده ام میگویند شهرتتان کلانتری است و انسانی فاصل و خوف معاد وشوق لقاء را به یدک، و عالی مشربی بی پیرایه هستید! حقیقتا این حقیر مضافا به کلانتر بودن حضرتتان مجذوب شدم لذا دیار محروم ولیکن پرفتوح من، از خان و کدخدا و مومن و انقلابی سیراب بوده، ولی اندوه و حسرت که از عدالتی علی وار معابانه در مضیقه بوده ایم.

*من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید/قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید*

جناب آقای دکتر کلانتری:آیا میدانید فونداسیون استان من از بافتی ایلی و عشیره ای و شیخوخیت بنا شده است؟آیا میدانیداکثیریت قریب به اتفاق مدیران ما نه بر اساس شایسته سالاری بلکه به واسطه ژن برتر،طوایف گرایی عمر بطلان گذرانده اند؟
به راستی رسالت ما در زندگی چیست؟از کجا استارت سخن رانیدن را بزنم؟ از نسل بلاتکلیف وافسرده بگویم؟ یا از رانت،اختلاس،دزدی، فقر و بدبختی و فلاکت سخن ساری و جاری کنم؟
دکتر کلانتری *استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد*ما جوانان آنقدر تحقیر،و به شعورمان توهین شده است چراکه تعدادی ازمسئولان شما در روشنایی روز به خانه کدخدا میروند؟مگر امکان پذیر است!مسئولان ومتولیانی  که باید حافظان و پاسداران آراء مردم پاکت تینت وحامی ضعفا باشند به تضارب جناحی دامن، ونسخه انتخاب مردم را به صورت قهری رقم بزنند.
آیا قاضی ای که متعهد،به حکم به عدالت است میتواند به یکی از اصحاب دعوا اهتمام تام بورزد وبه دیگری سر تسلیم ؟؟؟
آیا این اقدامات اپورتونیسمی،منافی دمکراسی ومنویات مقام معظم و معزز رهبری نیست؟

ما دانشجویان به تبعیت از برادر شهیدمان،شهید بهشتی که فرمود:*دانشجو موذن جامعه است،اگر خواب بماند،نماز امت قضا میشود* ضمن محکومیت و ابراز تاسف، از حضرت عالی ملتمسانه استدعا داریم که دربرابر بی عدالتی و تبعیض ایستادگی و در راستای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات  98تمهیدات لازم را مبذول بفرمایید.
(پژمان رستگار تلزالی:فعال دانشجویی اصلاح طلب)
7/شهریور/1398