خبر خوش هاشمی پور برای ورزش کهگیلویه؛دو مجموعه قوی صنعتی اسپانسر هیأت های ورزشی کهگیلویه می شوند
خبر خوش هاشمی پور برای ورزش کهگیلویه؛دو مجموعه قوی صنعتی اسپانسر هیأت های ورزشی کهگیلویه می شوند

به گزارش فریاد جنوب، حاج عدل هاشمی پور در جمع ورزشکاران در دهدشت اظهار داشت: از همه هیات های ورزشی مدیران باشگاه ها و فعالان ورزشی خصوصا مهندس پارسایی که همه چیز خود را در حوزه ورزش گذاشته هندبال فرازبام خائیز افتخارآفریدند تشکر می کنم. نماینده مردم کهگیلویه رد مجلس افزود: همین موفقیت هایی که […]

به گزارش فریاد جنوب، حاج عدل هاشمی پور در جمع ورزشکاران در دهدشت اظهار داشت: از همه هیات های ورزشی مدیران باشگاه ها و فعالان ورزشی خصوصا مهندس پارسایی که همه چیز خود را در حوزه ورزش گذاشته هندبال فرازبام خائیز افتخارآفریدند تشکر می کنم.

نماینده مردم کهگیلویه رد مجلس افزود: همین موفقیت هایی که هندبال فرازبام داشته باعث شد که هیات های ورزشی دیگر هم رقابت سالم داشته باشند و یکی پس از دیگری مدال بین المللی کسب کنند.

وی گفت: علیرغم همه مشکلاتی که دارند تاکنون موفق بودند نشان می دهد استعدادهای بالایی داریم ورزش ما زمینه رشد و ترقی دارد.

هاشمی پور تصریح کرد: سه سال گذشته برای کمک به هیات های ورزشی کوتاهی نداشتم در عرصه ورزش مشکلات زیاد بود یک میلیارد تومان فقط از خیرین برای هیات های ورزشی چهار شهرستان جذب کردم.

وی اضافه کرد: به فوتبال تام کهگیلویه در یک قلم 60 قلم تجهیزات کمک شد .مبالغ زیادی به دیگر هیات ها پرداخت شد اما چون عمق محرومیت زیاد است زیاد به چشم نمی آید.

هاشمی پور با اشاره به اینکه حدود 27 چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه تمام شده یا در حال اجرا داریم گفت: هر کدام 500 میلیون تومان هزینه دارد. این تعداد چمن در چه تاریخی سابقه داشت؟

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: هشت چمن فقط اهدایی وزارت نفت و مابقی از سایر جاها با رایزنی تأمین شد.این حرکت بالایی بود امیدوارم بتوانیم سال های آینده چمن ها را به 100 چمن برسانیم

وی یادآور شد: سالن های ورزشی چند منظوره در اقصی نقاط حوزه انتخابیه احداث شد خوشحالم سالن دیشموک افتتاح شد سالن سرفاریاب با یک و نیم میلیارد پیشرفت خوبی دارد دو سالن دو قلو در لیکک با پنج میلیارد و ششصد افتتاح شد.

هاشمی پور یک خبر خوش برای هیات‌های ورزشی داشت و گفت: صنعت پتروشیمی و برق اسپانسر هیأت های ورزشی می شوند.

وی افزود: برای برون رفت از وضعیت موجود با تجارب دیگر استانها و نقشه راه دیگر استانها که ما مثل بقیه جاها اسپانسر داشته باشیم بدون اسپانسر ورزش توسعه پیدا نمی کند از عهده دولت به تنهایی خارج است.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:دو مجموعه قوی یکی در صنعت برق دیگری در پتروشیمی به کمک ورزش کهگیلویه بزرگ می آیند.

هاشمی پور تصریح کرد: خدا را شاکرم که امروز پتروشیمی دهدشت به جایی رسیده که به زودی خواهید دید اسپانسر یکی از مجموعه های ورزشی کهگیلویه بزرگ معرفی می شود نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک هم اسپانسر دیگر می شود.

وی گفت: اگر فوتبال یا ورزش در استانهای دیگر پیشرفت کرده اسپانسرهای مختلف داشته کارخانجات کمک کردند تمام پتیروشیمی های استانها هر کدام اسپانسر یک مجموعه ورزشی است ما راهی نداریم باید حتما از اینها کمک بگیریم منتظر بودم این صنعت ها کلید بخورند تا از ظرفیت آنها استفاده شود و این امر محقق شد.

هاشمی پور گفت: برای این کارهای بزرگ آمدم به کمک ورزشکاران خواهم آمد هیات های ورزشی حسادت نورزند کنار همدیگر قرار گیرند با وحدت همدلی و همبستگی دیارمان را در عرصه ورزش بسازیم.

وی اضافه کرد:همین طور که امروز به لطف خدا همه جریانهای سیاسی کنار یکدیگر قرار گرفته و به حول و قوه الهی آینده درخشانی برای کهگیلویه بزرگ ترسیم خواهم کرد برای ساختن کهگیلویه بزرگ باید در کنار همدیگر قرار بگیریم و با خرد جمعی کار تیمی  دیارمان را یاری کنیم.