در روزی که تاجگردون با شهادت دادن از پشت پرده افزایش قیمت بنزین و مخالفان امروزی و موافقان دیروزی این افزایش گفت/دعوت به مناظره توسط تاجگردون پیرامون بحث سهمیه بندی بنزین
در روزی که تاجگردون با شهادت دادن از پشت پرده افزایش قیمت بنزین و مخالفان امروزی و موافقان دیروزی این افزایش گفت/دعوت به مناظره توسط تاجگردون پیرامون بحث سهمیه بندی بنزین

صبح امروز (شنبه 14 اردیبهشت ماه 98) همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، فرهنگیان و معلمان و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد. غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران […]

صبح امروز (شنبه 14 اردیبهشت ماه 98) همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، فرهنگیان و معلمان و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت با قدردانی از دست اندرکاران این همایش و تبریک روز معلم، اظهار کرد: این روزها همه جامعه مشکلاتی را در زندگی شان دارند و فشارهای زندگی جوری است که شاید بیشتر از همه قشر معلم دارد، آن را تحمل می کند.
تاجگردون گفت: امیدوارم در لابه لای این فشارها، مهر و محبت هایمان سهم بندی نشود و همه با هم از این مشکلات عبور کنیم.
وی با اشاره به سهم بندی بنزین، گفت: مردم باید واقعیت ها را در این رابطه بدانند، تا بدانند که چه بلایی بر سرشان می آید و وقتی مسئولان هیچ چیزی نمی گویند، من قدری برای آنها توضیح می دهم.
تاجگردون افزود: یک شرایطی را کشور پیش رو دارد، اتفاقاتی حاصل شده و جاهای گیر کردیم بین عزت وطن مان و فشارهای که داریم تحمل می کنیم و قاعدتاً باید مطابق فرهنگ ایرانی و تاریخ کهن ایران باید پای این عزت مان ایستادگی کنیم. و بالاخره به هر دلیلی این حکومت و مردم عزت شان را بر خیلی چیزهای دیگر ترجیح می دهند.
تاجگردون در ادامه اضافه کرد: اگر چه بی تدبیری در این مقوله خیلی زیاد است و نمی توان نقش بی تدبیری و یا به عبارتی کم مسئولیت پذیری را کم اهمیت جلوه دهیم. در همه موضوعات می توان بی تدبیری ها را احساس کنید.
وی گفت: من به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 که شاید بیشتر از هر کسی می توانم در این قضیه اظهار نظر کنم، شاید سناریوهای بسیار متعددی در فرایند قیمت بنزین مطرح شد که چه کار کنیم با وضعیت موجود. در هر حال منوط بر این شد که تصمیم را به سران مملکت بسپاریم.
تاجگردون ابراز داشت: برای من جالب بود، اینهایی که دارند ساز مخالف می زنند در قضیه سهمیه بندی بنزین، من همین جا شهادت می دهم و حاضرم اثبات کنم تمام اینهایی که امروز دارند، مخالفت می کنند، آنها خودشان پیشنهاد دهنده افزایش قیمت بنزین بودند و این فضای روانی را ایجاد کردند. پیشنهادشان مشخص بود، 2000 تومان یا 2500 تومان قیمت بنزین برای همه. مجلس خیلی صریح به دولت اعلام کرده است که در صورت عدم وجود بنزین، قیمت افزایش پیدا نکند و نهایتا سهمیه بندی را داشته باشیم. من خودم به هیچ پیشنهادی در کمیسیون رأی ندادم و حاضرم با این افراد مناظره کنم.
تاجگردون بیان داشت: عده ای ماموریت دارند که مردم را در یک فضای روانی قرار دهند. با این حال باید مواظبت کنیم که مردم در فشار قرار نگیرند.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت ادامه داد: یک استدلال هم دارم و با دولت هم هماهنگ های لازم شده که شرایط برای افزایش قیمت مناسب نیست. بالاخره در یک شرایط دارید، قرار می گیرد که هنوز در آن شرایط نیستید. و اگر در این شرایط جلو برویم در شرایطی  قرار می گیریم که روزانه 90 میلیون لیتر بنزین باید مصرف کنیم. بدون تعارف بنزین نداریم. دولت دارد تصحیح می کند. تقریباً 35 و 36 سناریو در کمیسیون مطرح شد. درست کسانی که این پیشنهادات را دارند، امدند و این فضای روانی را راه انداختند.
تاجگردون در ادامه گفت: یک عیب اساسی مسئولان حکومت در ما هست، اینکه با صداقت با مردم صحبت نمی کنیم. مردم بی اعتماد می شوند. خدا نکند این بی اعتمادی ها تبدیل به انزجار شود. در این فضا همه ما مسئولیم، خیلی فشارها را داریم تحمل می کنیم، شک ندارم تدبیر مقام معظم رهبری اولی بر همه اینها است، معتقدم تدبیر مقام معظم رهبری در زمینه فشار بر مردم و در زمینه نوع نگاه به بیگانگان و تمامیت ارضی ایران را مدنظر قرار داده اند./کبنا