دکتر بهرامی در جمع پرشور اهالی بادنگان :دنا فرمانداری ویژه گردشکری کشور خواهدشد|اندیشه ونگاه ما در پُل زدن است |مردم ازپیرسازی سیاسی جلوگیری کنند
دکتر بهرامی در جمع پرشور اهالی بادنگان :دنا فرمانداری ویژه گردشکری کشور خواهدشد|اندیشه ونگاه ما در پُل زدن است |مردم ازپیرسازی سیاسی جلوگیری کنند
فریادجنوب : شهریار استان گفت ; کسانی که می‌خواهند برای منافع کلی این کشور تصمیم بگیرند،باید اعداد ،ارقام و شاخص‌ها  را در تعریف درست و مناسب خوب تشخیص دهند و متاسفانه شاید خیلی از نمایندگان ما هیچگونه تسلطی در تفسیر این شاخص‌ها نداشته باشند. انشالله بعد از توفیق در انتخابات ما باید با خبرگان کشوری و محلی بشینیم و تحلیل و تفسیر کنیم و راهکار ارائه دهیم. 

دکتر محمد بهرامی کاندیدای شاخص دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع پرشور وباصفای مردم فهیم و باصفای روستای بادنگان بخش پاتاوه ضمن تقدیر از حضور وشعور سیاسی مردم آگاه ومیهمان نواز بخش پاتاوه گفت ؛ انتخابات فرصتی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند مسئولیت پذیرند ، پس باید در بین مردم حضور داشته باشند ،چرا که این مناطق مشکلات زیادی دارند ومسئولین باید از نزدیک در کنار مردم بوده و همه مشکلات را به خوبی لمس کنند.

 

دکتر محمد بهرامی خاطر نشان کرد : کسانی می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند که درست‌ترین اطلاعات در اختیارشان باشد وبزرگترین سرمایه ما این مردم هستند و در عرصه‌های مختلف مسیر را برای برخی هموارکردند واین مردم خیلی خوب می فهمند و همایش روز پنچ شنبه در منطقه سرنجلکل با یک شکوه خاصی قدردان یک حضور بودند.

 

این فعال شاخص سیاسی در ادامه گفت ؛ این مردم لایق بهترین ها هستند و باید صادقانه در کنار وخدمت آنها باشیم و بارها از خداوند بزرگ این درخواست را داشتم به آن چیزی که شایسته و لایق این مردم است عمل کنم.

 

دکتر محمد بهرامی گفت ؛ در کار ما برای انتخابات وقفه ای کوتاه ایجاد شد و این وقفه تمام شدو اگر کسانی در این مسیر سنگ اندازی کردند همین مردم جواب دادند و خواهشی که دارم این است که این مردم نیاز به آسایش و  آرامش دارند وهواداران ما باید نسبت به اهدافی که داریم کاملاً متفاوت رفتار کنند ودر فضای مجازی و در گروه‌های مختلف رعایت احترام همه را داشته باشند واحترام کسانی که دوست ما و رقیب ما هستند واجب است.

 

دکتر بهرامی افزود ؛ بنای ما بر اخلاق مداری، رعایت احترام مردم و رقبا هست. ما خود بارها گلایه کردیم که ساختارها به هم ریخته و باید آن ها را اصلاح کنیم وکشور ما در بین همه کشورهای دنیا به عنوان کشوری در حال توسعه تعریف می‌شود و نیاز به چه الزاماتی دارد و یکی از مهمترین آنها انتخابی درست در انتخابات است.

 

شهریار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت ؛ چه کسانی باید انتخاب شوند؟ کسانی که برنامه‌ریزی، توسعه، عمران ,اقتصاد و زیرساخت‌ها را خوب بفهمند وقرار نیست این فهم و دانش فقط در سطح استان باشد، بلکه باید در سطح ملی آن را به کار برد.

 

شهریار استان گفت ; کسانی که می‌خواهند برای منافع کلی این کشور تصمیم بگیرند،باید اعداد ،ارقام و شاخص‌ها  را در تعریف درست و مناسب خوب تشخیص دهند و متاسفانه شاید خیلی از نمایندگان ما هیچگونه تسلطی در تفسیر این شاخص‌ها نداشته باشند. انشالله بعد از توفیق در انتخابات ما باید با خبرگان کشوری و محلی بشینیم و تحلیل و تفسیر کنیم و راهکار ارائه دهیم.

 

کاندیدای شاخص دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت ؛ یکی از مواردی که باید برای منطقه انجام شود، این است که این بخش به شهرستان تبدیل شود ویکی از مسائلی که مهم وقابل طرح است این است با توجه به فرمول‌های مختلف در رابطه با جانمایی مهمترین فاکتور دسترسی راحت مردم به امکانات شهرستانی است.

 

وبرای دسترسی مردم در این بخش شهر پاتاوه بسیار مناسب است،ما در حوزه دنا و شهر سی سخت باید تعریف خاصی داشته باشیم ومی‌توان به منطقه ویژه گردشگری فرمانداری آن را تبدیل کرد.

 

دکتر محمد بهرامی گفت : در رابطه با سطح خرسان ما مخالف منافع ملی مردم نیستیم ولی در هر کاری باید روابط به صورت برد_ برد باشد نه برد ،باخت، متاسفانه در مطالعه و طراحی سدهای ما، این معادله کاملاً برد باخت است. برد برای بعضی از مناطق ولی باخت برای ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد وچرا از منافع سدها در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد، مردمی که همیشه پای همه مسائل بوده اند. مهمترین شخص و جایگاهی که از حقوق این مردم می‌تواند به خوبی دفاع کند خود مردم هستند.

 

شهریار کهگیلویه وبویراحمد گفت ؛ یکی از بزرگترین مشکلات مردم در هر جایی که می‌رویم اشتغال است و هیچکس در این استان به اندازه من شغل ایجاد نکرد است در آینده هم در راستای ایجاد شغل مطمئن باشید ،چون می‌توانم و تسلط راآن را دارم واین وظیفه مسئولین و دولت‌ها هست که به نیازهای مختلف مردم توجه داشته باشند.

 

دکتر بهرامی در جمع پرشور مردم روستای بادنگان افزود ؛ بعضی وقت‌ها شاهد بودیم برخی از رقبا پشت این تریبون‌ها ادعاهایی داشتند، بارها به آنها عرض کردیم آماده هستیم در مراکز علمی و دانشگاهی تشریف بیاورند و بین دانشگاهیان و نخبگان جامعه و مردم با هم گفتگو کنیم.

 

وی گفت؛ یکی از سخرانانان فرمود؛ که ما باید پل بزنیم.،اندیشه و نگاه ما در پل زدن هست، ولی به شرطی که این مردم از پیرسازی سیاسی جلوگیری کنند و بعضی‌ها امتحان خودشان را پس دادند و اگر در گذشته هنری داشتند، این مردم دیدند و اگر نداشتند انتظار داریم مردم بار دیگر فرصت‌ها را در اختیار آنها قرار ندهند. چون بازنده این  انتخاب خواهند بود.