دیدار استاندارکلانتری با وزیرجوان/ در دیدار کلانتر و قاتل بروسلی چه گذشت؟
دیدار استاندارکلانتری با وزیرجوان/ در دیدار کلانتر و قاتل بروسلی چه گذشت؟

به گزارش فریاد جنوب از تهران، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون مسائل و مشکلات استان دیدار و گفتگو کرد. استاندار در این دیدار خواستار رفع مشکل پوشش ارتباطی تلفن همراه در ۸۹ روستا و ۸۵ منطقه عشایری استان شد. کلانتری همچنین […]

به گزارش فریاد جنوب از تهران، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون مسائل و مشکلات استان دیدار و گفتگو کرد.
استاندار در این دیدار خواستار رفع مشکل پوشش ارتباطی تلفن همراه در ۸۹ روستا و ۸۵ منطقه عشایری استان شد.
کلانتری همچنین بر ایجاد و راه اندازی مرکز توسعه کسب و کارهای دیجیتال در استان برای معرفی و استقرار سرمایه گذار و تجهیز پارک علم و فناوری استان تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات ارتباطی بیش از 170 روستای استان، عنوان کرد: انتظار می رود در این زمینه اقدامات لازم از سوی وزارت ارتباطات انجام شود.
نماینده ارشد اجرای دولت در استان در ادامه خواستار حمایت از طرح های کاربردی دانشگاه یاسوج در راستای هوشمند سازی با استفاده از اینترنت اشیاء و بلاک چین در حوزه های مختلف محیط زیست، انرژی، گردشگری، کشاورزی، رای گیری الکترونیک و … شد.
وی همچنین خواستار توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در استان شد.

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جوانترین وزیر دولت + تصاویر
آذری جهرمی نیز در این دیدار بر ارتقا ارتباط 33 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد به نسل سوم و چهارم تلفن همراه اشاره کرد و افزود: احداث 33 ایستگاه تلفن همراه با اعتبارات وزارت ارتباطات از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای زیر پوشش قرار دادن 118 روستای این استان اکنون در دست اجرا است.
وی به ارتقاء ارتباطات 82 روستا به نسل های سوم و چهارم و در دست اجرابودن 48 روستا از سوی اپراتور همراه اول با اعتبارات دولتی وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود:  اجرای 119 کیلومتر فیبر نوری روستایی و بین شهری به پیمانکار در استان ابلاغ شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بررسی پوشش ارتباطات در جاده های استان، گفت: دستور پیگیری های لازم در این زمینه صادر شده است.
جهرمی افزود:برنامه ریزی های نگاه ویژه ای نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش از همکاری ها و هماهنگی های انجام شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و درخواست صدور دستورات مربوطه در این زمینه قدردانی کرد.

گفتنی است #قاتل_بروسلی لقبی است که کاربران مجازی به محمدجواد آذری جهرمی داده اند، او مبنای مبارزه ای گسترده با فساد دارد.