دیدار مدیران عامل شرکت گازs2پاتاوه، شترخون  وباگ، ناحیه اصفهان با امام جمعه پاتاوه
دیدار مدیران عامل شرکت گازs2پاتاوه، شترخون  وباگ، ناحیه اصفهان با امام جمعه پاتاوه

مدیران عامل شرکت گاز s2پاتاوه ،شترخون از زیر مجموعه گاز اصفهان با امام جمعه پاتاوه دیدار وگفتگو کردند. به گزارش خبرنگار فریاد جنوب از پاتاوه :در این دیدار که عصر امروز8بهمن در دفتر امام جمعه انجام گرفت؛ مسئول گاز ناحیه اصفهان این دیدار را به فال نیک گرفت وبسیار مطلوب خواند وگزارشی از روندکار وعملکرد […]

مدیران عامل شرکت گاز s2پاتاوه ،شترخون از زیر مجموعه گاز اصفهان با امام جمعه پاتاوه دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار فریاد جنوب از پاتاوه :در این دیدار که عصر امروز8بهمن در دفتر امام جمعه انجام گرفت؛ مسئول گاز ناحیه اصفهان این دیدار را به فال نیک گرفت وبسیار مطلوب خواند وگزارشی از روندکار وعملکرد ایستگاه های گاز منطقه را ارائه نمود.

درادامه ؛حجت الاسلام سیادت از حضورآنان تشکر وبا قدردانی ازشرکت های گاز مستقر در بخش که موجب رونق اقتصادی واشتغال منطقه هستند گفت: این شرکت گاز که به نوعی زیر مجموعه استان اصفهان می باشد واستان چهارمحال هم سهمی دارد،اما مطالبات ما وجوانان انقلابی اینست که ما در این شهرستان واین شهر وبخش جوانان کارآمد ومجرب ودارای تخصص در رشته های فنی و مورد نیاز در همه ی زمینه ها ودر زمینه صنعت نفت وگاز متخصص داریم،اما بیکار هستند.

امام جمعه پاتاوه در زمینه جذب تعدادی از نیروهای بیکار بومی در فنون مختلف دراین شرکت ها تشکر وعنوان کردند:اولویت استخدام در شرکت های نفت وگاز بانیروهای بومی باشد مگراینکه نیروی همطرازبا آن جایگاه یا مسئولیت و متخصص بومی درشغل مورد نظر شرکت ویاپیمانکاردر شهر وبخش ومنطقه وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد:جذب هر گونه نیرو درشرکت گاز مناطق مختلف بخش پاتاوه وتوابع باید ضابطه مند واز نیروهای جوان وتحصیلکرده ومتخصص این منطقه جذب شوند.

امام جمعه پاتاوه افزود: در زمینه انتصابات وبکارگیری وجذب نیروباید عدالت محوری رعایت شود وسعی شود از متخصصین منطقه نیرو جذب شود واینطورنباشد که افراد ولایی وانقلابی ومتخصص ما بیکار باشند و شاید در جاهای که در شان ومنزلت یک متخصص نباشد بکارگیری شود.

حجت الاسلام سیادت یادآورشد: کارگری شغل مقدسی هست وپیامبر عظیم الشان اسلام با آن عظمت خم شد ودست پینه بسته کار گر را بوسه زد نباید کارگر تحقیر شود ،حق وحقوق کارگر نباید با تاخیر پرداخت شود وبه فرموده ی معصوم ع قبل از اینکه عرق کارگر خشک شود حقش را بپردازید فلذا سرمایه انسانی بومی با توجه به حسن تعلق و تعهدی که نسبت به منطقه خود دارد، از دلسوزی و اثربخشی بیشتری برخوردار است.