دیدار رئیس آموزش و پرورش عشایر استان با فرماندار دنا
دیدار رئیس آموزش و پرورش عشایر استان با فرماندار دنا
در ادامه این نشست رضایی مدیر کل آموزش و پرورش عشایر استان با تشکر از نگاه ویژه همکار فرهنگی سیاسی خود گفت:خوشبختانه نگاه اولویت دار مجموعه فرمانداری دنا به مناطق عشایر حوزه کاری مثبت بوده و تاکنون همکاری لازم را داشته و انشالله در آینده در کنار همدیگر برای ارتقاء آموزش تلاش خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا رضایی به همراه معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش عشایر استان در محل فرمانداری با فرماندار دنا دیدار و به بحث تبادل نظر در مسائل حوزه کاری پرداختند.

عبدالحمید پناهی در این دیدار گفت:خوشحال خرسندیم که اداره آموزش عشایر در کنار اداره کل آموزش وپرورش برای آموزش دانش آموزان به علم آموزی مشغول بوده، همکاران خود در این نهاد با تمام سختی ها در مناطق صعب العبور تلاش های زیادی برای ارتقاء آموزش بچه های مناطق می نمایند که جای تشکر و قدردانی داریم.

در ادامه این نشست رضایی رئیس آموزش و پرورش عشایر استان با تشکر از نگاه ویژه همکار فرهنگی سیاسی خود گفت:خوشبختانه نگاه اولویت دار مجموعه فرمانداری دنا به مناطق عشایر حوزه کاری مثبت بوده و تاکنون همکاری لازم را داشته و انشالله در آینده در کنار همدیگر برای ارتقاء آموزش تلاش خواهیم کرد.

در پایان لوح سپاس در راستای همکاری فرمانداری دنا با حوزه امور عشایر آموزش و پرورش از طرف رئیس آموزش و پرورش عشایر استان به پناهی فرماندار دنا اهداء شد.