رئیس جدید مخابرات گچساران منصوب شد+ تصاویر
رئیس جدید مخابرات گچساران منصوب شد+ تصاویر

آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره مخابرات گچساران با حضور مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد. به گزارش فریاد جنوب :سید عبدالحسین افتخاری در آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره مخابرات گچساران افزود: بیش از ۸۰۰ هزار مشترک تلفن همراه اول در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. وی […]

آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره مخابرات گچساران با حضور مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

به گزارش فریاد جنوب :سید عبدالحسین افتخاری در آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره مخابرات گچساران افزود: بیش از ۸۰۰ هزار مشترک تلفن همراه اول در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۶۹۱ روستای این استان به انواع ارتباطات مخابراتی مجهز شده اند.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکهزار و ۷۰۵کیلومتر فیبرنوری در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ایجاد شده است.

افتخاری عنوان کرد: هم اکنون ۲ زیرساخت فیبر نوری در این استان وجود دارد و امسال سه طرح گسترش شبکه فیبر نوری در مناطق باشت به چرام، لیکک- لنده و سی سخت – یاسوج اجرا می شود.

رئیس مخابرات جدید گچساران در این آئین گفت: امیدوارم که همواره با تعامل و تلاش بتوانم در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم گام بردارم.

آرش احمدی اضافه کرد: شرکت مخابرات تلاش می کند تا بتواند در راستای رضایت مندی مردم خدمات خود را ارائه دهد.

آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره مخابرات گچساران با حضور مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان شهرستانی در سالن فرمانداری دوگنبدان برگزار شد.

در این آئین از زحمات ۱۳ ساله فریدون کرمی قدردانی و آرش احمدی به عنوان رئیس جدید مخابرات گچساران منصوب شد.