رئیس ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در کهگیلویه انتخاب شد + حکم
رئیس ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در کهگیلویه انتخاب شد + حکم
رئیس ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در شهرستان کهگیلویه طی حکمی از سوی رئیس ستاد استانی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، علیرضا کفایی رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی سید فضل‌الله گنجی پور را به عنوان رئیس ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در شهرستان کهگیلویه انتخاب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سید فضل الله گنجی پور

موضوع: ابلاغ حکم

انتخابات سالم قانونمدار و حضور آگاهانه مردم در آن، ضامن عزت و استقلال کشور است.

از آنجاییکه در شرایط حساس کنونی تلاش برای مشارکت هر چه گسترده تر مردم در انتخابات و کمک به انتخاب آگاهانه و آزادانه آنان مسئولیتی مهم و مؤثر است.

با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اعتدال شهرستان کهگیلویه در انتخابات چهار دهمین دور ریاست جمهوری منصوب می‌نمایم.

وظیفه اصلی ستاد، زمینه سازی و استقبال از حضور اثربخش در صحنه سرنوشت ساز انتخابات است.
در این راستا اطمینان از رعایت قانون و حقوق شهروندان دسترسی آنان به اطلاعات درست حراست از فضای اخلاقی، کرامت انسانی، رقابتهای انتخاباتی، بهره گیری از اندیشه و ابتکار جوانان و فرهیختگان ضروری است.

امید است با بکارگیری تمامی ظرفیتها و سرمایه های اجتماعی شهرستان، زمینه سازی راه اندازی ستاد شهرستان را به نحوی که موجب مشارکت و اشتیاق جامعه به انتخابات بعنوان فرصت مهم برای کمک به بهبود وضعیت موجود، فراهم و حماسه ای ماندگار به امید فردایی بهتر ((برای ایران)) فراهم گردد.

موفقیت شما و همه تلاشگران مسیر سربلندی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

علی رضا کفایی
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی