رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گتوندخوزستان روز خبرنگار را تبریک گفت
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گتوندخوزستان روز خبرنگار را تبریک گفت

  به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ؛سیدمحسن الهی دوست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان  گتونداستان خوزستان با ارسال یادداشتی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است؛ خدا را سپاس که در میهن عزیزمان از نعمت وجود *خبرنگاران* صادق و متعهد و حق‌جو به‌وفور بهره‌مندیم و انعکاس دلسوزانه […]

 

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ؛سیدمحسن الهی دوست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان  گتونداستان خوزستان با ارسال یادداشتی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

خدا را سپاس که در میهن عزیزمان از نعمت وجود *خبرنگاران* صادق و متعهد و حق‌جو به‌وفور بهره‌مندیم و انعکاس دلسوزانه واقعیت‌ها از سوی ایشان همواره ایران اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت خود به بهترین صورت مساعدت نموده است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای، فرارسیدن *روز خبرنگار* را به حضور تمامی خبرنگاران عزیز و ارجمند و سایر اهالی محترم رسانه استان های خوزستان وکهگیلویه وبویراحمد را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تک تک عزیزان مزید توفیقات را در سایه عنایت پروردگار آرزومندم.

همچنین یاد و خاطره شهدای خبرنگار، به‌ویژه *شهید صارمی* عزیز را گرامی داشته و برای ایشان رحمت واسعه الهی را مسألت می‌نمایم.

*سیدمحسن الهی دوست
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گتوند