رایزنی های ادامه دار استاندار کهگیلویه وبویر احمد در تهران ؛ وقتی”عمل” جای “حرف” قرار می گیرد
رایزنی های ادامه دار استاندار کهگیلویه وبویر احمد در تهران ؛ وقتی”عمل” جای “حرف” قرار می گیرد

فریاد جنوب؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای توسعه استان بر خلاف استاندار سابق هم شهری خود تلاش دارد “عمل” را جایگزین “حرف” کند. به گزارش“پایگاه خبری فریاد جنوب” و به نقل ازصبح خرد، یکی از انتقاداتی که همواره به استاندار سابق و تیم مدیریتی وی وارد بوده و بارها سرتیتر رسانه های استان قرار می گرفت عدم […]

فریاد جنوب؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای توسعه استان بر خلاف استاندار سابق هم شهری خود تلاش دارد “عمل” را جایگزین “حرف” کند.

به گزارش“پایگاه خبری فریاد جنوب” و به نقل ازصبح خرد، یکی از انتقاداتی که همواره به استاندار سابق و تیم مدیریتی وی وارد بوده و بارها سرتیتر رسانه های استان قرار می گرفت عدم حضور به موقع علی احمدی در استان و حضور ابهام انگیز و متناوب وی در تهران بوده کاری که نه برای مدیریت استان ثمره ای داشت نه باعث شد بودجه و احیانا توجهی به استان شود و این اتفاق قریب دو سال در استان ادامه داشت.

برخلاف احمدی اما حسین کلانتری نشان داد بیشتر عملگراست تا ادعا ، حرف درمانی و گفتار مدیریتی مبتنی بر کلمات و اصطلاحات خاص به درد نخور و بخاطر همین مشی روندی را در پیش گرفت که دست کم تا امروز مردم استان رضایت نسبی از عملکرد وی دارند و بر همین اینها روحیه مردم داری و تواضع را نیز اضاف کنید به نحوی که انگاری حسین کلانتری کهگیلویه وبویراحمدی است و سالها اینجا زندگی کرده است.

دیدارهای کلانتری با وزرا و مسئولان ارشد دولت هر هفته تقریبا تیتر رسانه هاست و این اتفاق مبارک و میمونی است که حداقل باعث می شود محرومیت ها در استان کمتر شود چرا که آنقدر به این استان کم توجهی و بی اعتنایی صورت گرفت که حالا حالا ها باید کار کرد ،دیدار و رایزنی کرد و برنامه ریزی تا شاید بشود همتراز استان های همجوار کمی رنگ و شکل استان تغییر کند.

افزون بر حضور مداوم و موثر استاندار در تهران و دیدار با وزرا در همین مدت کم حضور وی در استان مدیران ارشد دولت بارها به استان آمدند کاری که دو سال حدودا به فراموشی رفته بود.

دیدار و رازیزنی با وزیر جوان ارتباطات آخرین دیدار کلانتری بود که با اعلان مدیر کل روابط عمومی استانداری ثمراتی خوبی برای استان دارد ؛

***نگاه ویژه وزیر ارتباطات به استان کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۱۹ کیلومتر فیبر نوری روستایی و بین شهری در استان اجرا می شود

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون مسائل و مشکلات استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش“این پایگاه خبری ”، استاندار در این دیدار خواستار رفع مشکل پوشش ارتباطی تلفن همراه در ۸۹ روستا و ۸۵ منطقه عشایری استان شد.
کلانتری همچنین بر ایجاد و راه اندازی مرکز توسعه کسب و کارهای دیجیتال در استان برای معرفی و استقرار سرمایه گذار و تجهیز پارک علم و فناوری استان تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات ارتباطی بیش از ۱۷۰ روستای استان، عنوان کرد: انتظار می رود در این زمینه اقدامات لازم از سوی وزارت ارتباطات انجام شود.
نماینده ارشد اجرای دولت در استان در ادامه خواستار حمایت از طرح های کاربردی دانشگاه یاسوج در راستای هوشمند سازی با استفاده از اینترنت اشیاء و بلاک چین در حوزه های مختلف محیط زیست، انرژی، گردشگری، کشاورزی، رای گیری الکترونیک و … شد.

وی همچنین خواستار توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در استان شد.

آذری جهرمی نیز در این دیدار بر ارتقا ارتباط ۳۳ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد به نسل سوم و چهارم تلفن همراه اشاره کرد و افزود: احداث ۳۳ ایستگاه تلفن همراه با اعتبارات وزارت ارتباطات از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای زیر پوشش قرار دادن ۱۱۸ روستای این استان اکنون در دست اجرا است.
وی به ارتقاء ارتباطات ۸۲ روستا به نسل های سوم و چهارم و در دست اجرابودن ۴۸ روستا از سوی اپراتور همراه اول با اعتبارات دولتی وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود: اجرای ۱۱۹ کیلومتر فیبر نوری روستایی و بین شهری به پیمانکار در استان ابلاغ شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بررسی پوشش ارتباطات در جاده های استان، گفت: دستور پیگیری های لازم در این زمینه صادر شده است.
جهرمی افزود:برنامه ریزی های نگاه ویژه ای نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش از همکاری ها و هماهنگی های انجام شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و درخواست صدور دستورات مربوطه در این زمینه قدردانی کرد.