حجت الاسلام والمسلمین سیادت، درنخستین دیدارخود با تعدادی از خانواده های درگیر وآسیب دیده از بیماری منحوس کرونا با بیان اینکه حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا ضروری می باشد عنوان کرد:

از سرکشی ودیداربا خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا / دیدار با فرماندهی وپرسنل کلانتری شهر، ادای احترام به تمثال مبارک شهدای ناجا تا اقامه نماز جماعت ظهر وعصر درنماز خانه کلانتری بخش پاتاوه
حجت الاسلام والمسلمین سید رحمت الله سیادت امام جمعه منطقه پاتاوه امروزبا اقشار مختلف در شهر پاتاوه دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی نهاد نماز جمعه پاتاوه ؛دیدیدار امام جمعه پاتاوه با پرسنل کلانتری بخشدیدیدار امام جمعه پاتاوه با پرسنل کلانتری بخش


تا زمانی که این ویروس دامن جامعه را گرفته و کسانی از این طریق آسیب دیدند باید به فکر آنها بود و اجازه ندهیم کسی زیان ببیند،در حال حاضر نیز در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی تحمیل شده بر کشور، با همدلی و اتحاد بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سیادت در دیدارخانواده های آسیب دیده باتوصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت‌نکردن موازین بهداشتی در شرایط کرونا را تضییع حق‌الناس بیان کرد وافزود: همه موظف هستیم که موازین بهداشتی را رعایت کنیم. باید تکلیف شرعی خود بدانیم. رعایت نکردن این دستورالعمل‌ها حق الناس است.
وی ادامه داد:بیرون رفتن از منزل در زمان بیماری و به تفریح ودر اجتماع رفتن ضرر دارد. با این کارها خود و دیگران را گرفتار می‌کنیم.
در پایان بسته‌های حمایتی امام جمعه محترم پاتاوه نیز به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اهدا شد.
همچنین در دیداری دیگر:حجت الاسلام والمسلمین سیادت ، به اتفاق رئیس ستاد نماز جمعه ومدیر دفترطی دیدارخود در محل نماز خانه کلانتری شهر پاتاوه حضور یافتند وپس از ادای احترام به تمثال ومقام شامخ شهدای ناجا که در عرصه نظم و امنیت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند پس ازقرائت فاتحه وعلو درجات برای این شهیدان والامقام در نماز جماعت ظهر وعصر پرسنل کلانتری شرکت ونماز به امامت ایشان برگزار شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه پاتاوه پس از اقامه نماز جماعت در گفتگوی صمیمی با فرماندهی وپرسنل کادر و ، وظیفه کلانتری به ایراد سخن پرداخت وبه سخنی از مولا علی علیه السلام اشاره وابراز داشت:امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند؛ مرزداران و نگهبانان را از لحاظ اقتصادی ومعیشتی تامین نماید تا بتوانند بهتر مسائل مردم را پیگیری نمایند و امام سجاد ع با وجود اینکه مرزداران زمان خود از ظالمین و ستمکاران بودند برای آنها دعا میکرد واین نشان از از آن دارد که کسانیکه نگهبان و محافظ امنیت این کشور هستند جزو با ارزش ها هستند وباید قدر دان نیروی انتظامی باشیم.
حجت الاسلام سیادت از لسان مبارک امام علی علیه السلام افزود:سلامتی وامنیت دو نعمت هست تا انسان آنها را از دست ندهد قدرشان را نمیداند که الحمدالله ناجا هم برای حفظ سلامتی جامعه با برخورد قانونی بامعتادان و افراد خاطی کرونایی در زمینه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، نیروی انتظامی با آنها برای سلامتی دیگر افرادجامعه برخورد قانونی انجام می دهد وهم برای حفظ امنیت با ارشادوبرخورد منطقطی واسلامی وقانونی با افراد متخلف این مهم را حفظ می کند.
امام جمعه پاتاوه به مبارزه نیروی انتظامی با اشراراشاره ویادآورشد: ناجا برای حفظ امنیت کشور اسلامی مان شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب نموده واینها شهیدان راه امنیت هستند وبه فرموده پیامبر عظیم الشآن اسلام ؛ منطقه ای که امنیت در آن نباشد فاقد برکت علمی و اخلاقی است و مردم احساس آرامش وامنیت ندارند.
نماینده ولی فقیه درمنصب امامت جمعه پاتاوه ضمن قدر دانی از زحمات شبانه روزی پرسنل ناجا به سخن مقام معظم رهبری عنوان کرد: مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می‌کنند و از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می‌کنند.
اگر ما و مردم قدر دان شما نباشیم که هستیم امام زمان <>همانند امام سجاد علیه السلام برای شما دعا می کندکه این خود از ارزش ها است.
حجت الاسلام سیادت امنیت پایدار ونسبی کشور را مدیون بیداری وتلاش شبانه روزی نیروهای نظامی وانتظامی بیان کرد وافزود: بحمدالله کشور ما به برکت این انقلاب سپاه و بسیج ونیروهای نظامی و مقتدروبا صلابت انتظامی در ایران اسلامی وکل دنیا از امنیت نسبی برخوردار هست.
در پایان حجت الاسلام سیادت از فرمانده انتظامی بخش خواستار تدارک و فراهم نمودن ومقدمات جلسه ای با فرماندهی انتظامی استان در جهت بیان درخواست ها ( استقرار پلیس راهور) در شهرپاتاوه به جهت حساسیت وتردد وعبور ومرور وسائط نقلیه شمال جنوب کشور در مسیر شهر پاتاوه شدند.