سنگربانان امنیت  ،سربازان صاحب الزمان(عج)
سنگربانان امنیت  ،سربازان صاحب الزمان(عج)
ملت ما به وجود چنین سربازانی افتخار می‌کنند و به خود می بالند.حافظان ملت در مقایسه با دستگاه‌های امنیتی دنیا فاصله ای بین زمین تا آسمان دارند. فداییان ملت ما شجاع‌تر، چابک‌تر، پرانگیزه‌تر، خطرپذیرتر، مقاوم‌تر هستند

فریادجنوب ، سید محمد دانشی ، مدیر مسئول روزنامه افکارمردم ؛ نیمه شعبان، سالروز میلاد مولایمان ولی عصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(ع) گرامی باد.

آنانکه از همه چیز خود گذشته‌اند تا دین و دنیای ما در امان باشد.
آنانکه در سنگر‌های خطر دیده بانان حریم ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.
آنانکه حریم حرم، حریم شرف و انسانیت، حریم معاش ناس، حریم آزادی، حریم امنیت، حریم مرزهای فرهنگی و سیاسی، حریم دین و دنیا و آخرت مردم هستند.
افتخار دین، میهن و پاسدار ارزش‌ها، نظام، انقلاب و رهبری هستند.

ملت ما به وجود چنین سربازانی افتخار می‌کنند و به خود می بالند.حافظان ملت در مقایسه با دستگاه‌های امنیتی دنیا فاصله ای بین زمین تا آسمان دارند. فداییان ملت ما شجاع‌تر، چابک‌تر، پرانگیزه‌تر، خطرپذیرتر، مقاوم‌تر هستند. جان بر کفان ولایت در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ویژگی‌های دارند که دستگاه‌های امنیتی دنیا ندارد. اعتقاد به خدا، وحی، امدادهای‌غیبی، الهام الهی، ولایت‌مداری، آخرت گزینی، اقدام جهادی، شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی، ادای تکلیف و انجام وظیفه با نگاه عبادی، دنیا گریزی و هزران ارزش انسانی و معنوی که دنیا از آنها محروم هست.
لذا به لطف این ارزش‌ها شاهد شکوفایی روزافزون این تشکل الهی و خدمات آن و موفقیتش در دفع خطر دشمنان و حفظ حیثیت ملت ایران و اسلام در جهان هستیم. مجددا ضمن عرض تبریک، برای سربازان ولی‌عصر(عج) آرزوی سلامتی، پیروزی و بهروزی داریم.