سهم کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات جبران خسارت کرونا
سهم کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات جبران خسارت کرونا
صمیمی آخرین مهلت ثبت نام برای این طرح را ۵ مرداد ماه سال جاری برشمرد و افزود: دولت همواره حامی تولیدکنندگان است و انتظار می رود افراد هرچه سریع تر برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده و از این مزایا بهره مند شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آسیب‌ دیدگان اقتصادی ویروس کرونا برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌ نام کنند.

سید حشمت الله صمیمی دوست در گفتگو با فریادجنوب ، اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا در سطح کشور تعداد زیادی از کسب و کارها خسارت دیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جهت کمک به این واحدهای تولیدی ۲۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به استان اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه کارا را به این منظور پیش بینی کرده و افراد می توانند از طریق ثبت نام در این سامانه جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

صمیمی آخرین مهلت ثبت نام برای این طرح را ۵ مرداد ماه سال جاری برشمرد و افزود: دولت همواره حامی تولیدکنندگان است و انتظار می رود افراد هرچه سریع تر برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده و از این مزایا بهره مند شوند.

وی نرخ این تسهیلات را ۱۲ درصد اعلام کرد و گفت: کارگران می توانند تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی و رانندگان تسهیلات ۶ میلیون تومانی دریافت کنند.

صمیمی دوست خاطرنشان کرد: این بخشنامه به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

وی گفت: در صورت وجود هرگونه ابهام در این خصوص همکاران ما در اداره کل کار پاسخگوی سوالات شهروندان هستند.