علی مندنی پور  : در دفاع از حقوق مردم
علی مندنی پور  : در دفاع از حقوق مردم
فریادجنوب ،علی مندنی پور : ساعتی پیش در واکنش به ادّعای احتمال تقلب در انتخابات، از قولِ احمدوحیدی وزیرکشور آمده بود:"بحثی را در برخی ستادها مطرح می‌کنند که اگر فلانی رای نیاورد مفهومش تقلب است، این از ترفندهایی است که دشمن دنبال می‌کند و خط از خارج از کشور است و نباید اجازه داد فضای خوب انتخابات را که تا امروز به خوبی دنبال شده، با گفته‌های نادرست خراب کنیم

فریادجنوب ،علی مندنی پور : ساعتی پیش در واکنش به ادّعای احتمال تقلب در انتخابات، از قولِ احمدوحیدی وزیرکشور آمده بود:”بحثی را در برخی ستادها مطرح می‌کنند که اگر فلانی رای نیاورد مفهومش تقلب است، این از ترفندهایی است که دشمن دنبال می‌کند و خط از خارج از کشور است و نباید اجازه داد فضای خوب انتخابات را که تا امروز به خوبی دنبال شده، با گفته‌های نادرست خراب کنیم”.

پایان نقل و قول

جناب آقای وحیدی چینش یکدست مسئولان و برگزار کنندگان صندوق ها و آثار عملی بکار گیری این روش در روز ۸ تیر در بسیاری از نقاط کشور و‌ پاک‌سازی مجدّد این هیات ها از هر نوع “ناخالصی‌!!” بعد از انتخابات جمعه ۸ تیر و آماده سازی این‌”جماعت”برای برگزاری انتخابات امروز ۱۵ تیر ماه با تکیه بر پیشینه ی پر حرف وحدیث انتخابات های دوره های پیشین به مردم اجازه داده است ، اینگونه بیندیشند و به داوری بنشینند!

طبیعی است ،آنگاه‌که شهروندان در عمل شاهد انجام چنین حرکت های غیر قانونی و خلاف شرع از جانب هیات های منتخب یک جریان خاص بوده باشند، باید به “آنها” حقّ داد و دغدغه شان را نسبت به خروجی صندوق رای درک کرد!

 

جناب آقای وحیدی؛

این سخن شما‌که؛

“.. این از ترفندهایی است که دشمن دنبال می کند و خط از خارج است..”

زیبنده این مردم نیست.

بکارگیری واژه هایی چون “ترفندهای دشمن”و ” خط از خارج”، آبی است که به آسیاب همان “دشمن” ریخته می شود!

جناب وحیدی مردم می بینند و لمس می کنند و قضاوت می کنند، چه ربطی دارد به دشمن؟!

همه چیز به خود ما بر می گردد، اگر انتخاباتی در خور و سالم برگزار کنید همین مردم جواب بقول شما “دشمن” را خواهد داد.

برگزاری انتخابات که در زمره وظائف قانونی وزارت زیر مجموعه شماست، بدون غل و غش برگزار کنید ، مطمئن باشید همین مردم بهترین حامی و مبلّغ شما خواهد بود.

 

جناب آقای وزیر؛

با پوزش و بدون رو در بایستی از دید منِ شهروند دردمند این سخن شما با توجه به جایگاهتان، مصداقِ تجاهل العارف و بزبان دیگر توهین به شعور مردم است!

مگر می شود بالاترین مقام وزارت کشور در جریان آنچه‌ در انتخابات می گذرد نباشد؟

چرا اینگونه قضاوت می فرمائید؟

حاضرم با ارائه مستند ده ها مورد از این قانون شکنی ها را فقط چند حوزه انتخابیه به شما نشان بدهم و خوب میدانم خلاصه گزارش لحظه ای تخلفات زیادی از این دست در سراسر کشور‌بدست تان می رسد.

 

خودتان در جایگاه وزیر کشور خوب می دانید و‌ مردم هم آگاهند و تجربه هم گواه صادقی بر این مدعاست است که بر گزاری انتخابات با این سبک وسیاق در خوشبینانه ترین حالت جز انباشت نارضایتی و بی اعتمادی هر چه بیشتر مردم به مسئولان نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

دم خروس یا قسم حضرت عباس ، کدامیک را باور کنیم؟!

اجازه ندهید این آخرین تَه مانده اعتماد مردم به مسئولان از بین برود!

بیاد داشته‌باشیم، سلامت انتخابات با هر نتیجه ای رضایت شهروندان را بدنبال خواهد داشت ، کاری نکنید “حقوق مردم” بیشتر از این نادیده گرفته شود.