فرمانده سپاه فتح خبر داد : بهره‌برداری از یک‌هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده سپاه فتح خبر داد : بهره‌برداری از یک‌هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی تا پایان سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش فریاد جنوب : سردار حمید خرمدل اظهار کرد: درسالجاری بیش از یک هزار پروژه اقتصاد مقاومتی، عمرانی و محرومیت زدایی  در دست اجرا و تا پایان سالجاری به اتمام و […]

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی تا پایان سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش فریاد جنوب : سردار حمید خرمدل اظهار کرد: درسالجاری بیش از یک هزار پروژه اقتصاد مقاومتی، عمرانی و محرومیت زدایی  در دست اجرا و تا پایان سالجاری به اتمام و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی افزود: این پروژه‌ها در زمینه آبرسانی به مناطق محروم، احداث مسکن برای مدد جویان تحت پوشش، حوزه کشاورزی و دامپروری در دست اجراست.

 فرمانده سپاه فتح استان ابراز کرد: پنج دهستان کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و هم‌اینک در حال فعالیت است.

وی ادامه امسال: امسال 650 واحد مسکونی از سوی سپاه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در حال احداث است.

خرمدل ادامه داد: در حوزه کشاورزی و دامپروری یکی از سیاست‌ها و برنامه‌هایی که سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی آن را دنبال می‌کند ایجاد فضای آموزش و افزایش بهره‌وری است که در این حوزه  توجه بیشتری را می‌طلبد.

خرمدل از  آغاز عملیات آبرسانی به بیش از 100 روستای محروم شهرستان باشت با اعتباری افزون 180 میلیارد ریال  خبر داد و گفت: زمان اجرا و بهره برداری بخش عمده ای از آنها کمتر از یک سال به طول می‌انجامد.

وی ابراز کرد: مشارکت و حضور سپاه در کارهای محرومیت زدایی در چندین سطح انجام می شود که اردوهای جهادی در حوزه های گوناگون و مشارکت در ساخت طرح های عمرانی و خدماتی از جمله این اقدام هاست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هم اینک 152 گروه جهادی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی در سطح روستاها و مناطق محروم استان مشغول فعالیت و انجام کارهای عمرانی، خدماتی ، فرهنگی و محرومیت زدایی هستند.

 خرمدل ابراز کرد: بیشترین فعالیت گروه‌های جهادی دانش آموزی و دانشجویی در فصل تابستان است  در بخش‌ها  و مجموعه مختلف فعالیت دارند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این گروه‌های جهادی به صورت هماهنگ در نقاط محروم این استان فعالیت داشته باشند.