فرهنگی نمونه  از شهرستان باشت رتبه ۱۹کنکور کارشناسی ارشد کشوری را کسب کرد. به گزارش فریاد جنوب، فرهنگی سید جعفر هاشمی متولد ۱۳۷۲ و از روستای بهره عنا شهرستان باشت است. نامبرده تحصیلات ابتدایی وراهنمایی خود را در زادگاهش به پایان رسانید و با شرکت در ازمون مدارس نمونه دولتی موفق به پذیرش در مدرسه نمونه […]

  1. فرهنگی نمونه  از شهرستان باشت رتبه ۱۹کنکور کارشناسی ارشد کشوری را کسب کرد.

به گزارش فریاد جنوب، فرهنگی سید جعفر هاشمی متولد ۱۳۷۲ و از روستای بهره عنا شهرستان باشت است.
نامبرده تحصیلات ابتدایی وراهنمایی خود را در زادگاهش به پایان رسانید و با شرکت در ازمون مدارس نمونه دولتی موفق به پذیرش در مدرسه نمونه دولتی علامه طباطبایی گچساران در مقطع متوسطه شد.

 

وی پس از گذراندان دوران متوسطه و شرکت در کنکور سراسری در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه دولتی دوره روزانه پذیرفته شد اما از انجایی که علاقه زیادی به کسوت معلمی داشت بار دیگر در کنکور سراسری ۹۲شرکت وموفق به پذیرش در دوره ی تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان شد.

بااتمام تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان و مشغول به خدمت در مدرسه زنده یاد اندرزی باشت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷شرکت وموفق به کسب رتبه عالی ۱۹کشور گردید.

پایگاه خبری فریاد جنوب این موفقیت را به ایشان ،خانواده محترمشان،طایفه بزرگ سادات عنایی ،مجموعه اداره کل  اموزش وپرورش استان،ومدیریت محترم اموزش وپرورش باشت وگچساران تبریک عرض مینماید.