پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب faryadejonoob.ir *متن ارسالی مخاطب * مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران جناب مهندس صیدالی با سلام و خسته نباشید احتراما امضاء کنندگان زیر مالکین خودروهای سواری استیجاری میباشیم.با توجه به بی عدالتی که در پیمان جدید لحاظ گردیده از جنابعالی خواهشمندیم که این بی عدالتی […]
پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب faryadejonoob.ir
*متن ارسالی مخاطب *
مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
جناب مهندس صیدالی
با سلام و خسته نباشید
احتراما امضاء کنندگان زیر مالکین خودروهای سواری استیجاری میباشیم.با توجه به بی عدالتی که در پیمان جدید لحاظ گردیده از جنابعالی خواهشمندیم که این بی عدالتی و مشکل این قشر آسیب پذیر را حل نمائید .و با توجه به اینکه پیمان حال حاضر در تاریخ 98/01/20 به پایان رسیده و هرماه در حال تمدید قرار داد یکماهه هستیم.و مناقصه ای که در اردیبهشت ماه برگزار گردید درصد افزایش حقوق برای قرارداد جدید 19% با واریز بیمه هردو راننده با پیمانکار بود که متاسفانه این مناقصه را کمیسیون و کمیته فنی بازرگانی تآئید نکردو در مناقصه دوم که پیمانکار آن مشخص شده و طی صحبتی که با ایشان داشتیم اعلام نمود که لباس در پیمان جدید حذف شده و به خودروهای 24 و 16 ساعته 28% افزایش حقوق و خودروهای 12 و 8 ساعته 23% افزایش حقوق در نظر گرفته شده است و برای بیمه اعلام نموده اند که 7 الی 8 دهم درصد بیمه نفر اول خودروهای 24 ساعته را واریز میکند و هزینه بقیه بیمه نفر اول و بیمه نفر دوم به عهده مالک است و برای خودروهای 16 و12 ساعته هیچ بیمه ای واریز نمیشود.ضمنا حقوق خودروی 24 ساعته با 28% افزایش حقوق به 4 میلیون میرسد که اگه مالک بابت بیمه اضافه نفر اول و بیمه نفر دوم مبلغ 650 هزارتومان بابت بیمه واریز کند3350000هزار تومان برای ایشان باقی میماند که با حقوق فعلی که 3150000 تومان میباشد به اصطلاحی 200 تومان به حقوق ایشان اضاف گردیده.و اگر خودروی 16 ساعته با 28%افزایش حقوقش 3650000 تومان میشود اگر برای دو راننده بخواهد مبلغ 1050000 تومان واریز کند 2600000 تومان برایش باقی میماند که یعنی 250 هزار تومان از حقوق پارسال کمتر دریافت میکند و خودروهای 12 و 8 ساعته به همین صورت میباشد.(لازم به ذکر است بیمه 520 هزار تومان است)
جناب آقای مهندس صیدالی مدیر عامل محترم تورا به خدا خواهشمندیم یک لحظه خوب فکر کنید با این شرایطی که خدمتتان عرض کردیم چطور میتوان کار کرد خودروی سواری که الان نزدیک به 80 الی 90 میلیون قیمت دارد با دو راننده.پول بیمه شخص ثالث،پول لاستیک،پول روغن خودرو ماهیانه 150 هزار تومان،هزینه بنزین و گاز،تورم و گرانی،قیمت سرسام آور قطعات بسیار ضعیف و گران بازار،چطور میشود یک مالک و خودرو با این همه مشکلات فقط وفقط با مبلغ 3 میلیون تومان کار کند در صورتی که نیروهای پیمانکاری که فقط دو سال است مشغول به کار هستند در حال حاضر ماهیانه 4 الی 5 میلیون حقوق دریافت میکنند و راننده ای که ماهیانه با 500هزار تومان با بدترین شرایط زندگی را سپری میکند تنها وتنها امیدش به این کار فقط و فقط به بیمه این شغل است که آن هم در شرف قطع شدن میباشد.
در پایان از جنابعالی مدیر محترم و دلسوز خواهشمندیم دستوری خیرخواهانه و خدا پسندانه در جهت افزایش حق و حقوق مالکین خودروها و بیمه های رانندگان در نظر گرفته شود تا مالکین و رانندگان در مجموعه نفت با خیالی آسوده به خدمت خود ادامه دهند
از همکاری حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی را داریم
از طرف مالکین خودروهای استیجاری
ناشناس
تاریخ : ۱۳ - تیر - ۱۳۹۸
واقعأ راست میگن بدبختا حقشون تو قرارداد جدید ضایع شده اگه تغییرش ندن
حق پندار
تاریخ : ۱۳ - تیر - ۱۳۹۸
تاجگردون و پاچه خواری در اینستاگرام
نمایندگان مجلس ، مدیران و چهره های شاخص سیاسی و کاندیدا های احتمالی هر کدام برای بیان دیدگاهها و کارهای روزمره خود به فضای مجازی اینستا ، تلگرام ، واتساپ و … تمسک جسته و معمولا پیج اینستاگرامی یکی از ابزار های مدرن رسانه ای در دنیای جدید محسوب می شود.
دکتر غلامرضا تاجگردون از جمله نمایندگانی است که هم در راس هرم تصمیم گیری مجلس و هم در سطح لایه های زیرن جامعه حوزه انتخابیه خود صاحب نفوذ و کارکرد موثر است و معمولا تمامی فعالیت های روزمره خویش را از طریق اینستاگرام با مردم و شهروندان به اشتراک می گزارد.
غلامرضا تاجگردون همچنان در لایه های مختلف جامعه محبوب و مورد توجه است، علیرغم برخی انتقادات و مشکلاتی که مردم دارند، اما عاقله جامعه همچنان نسخه تاجگردون را درمان گچساران و باشت می دانند و می خواهند.
موضوعی که در این سالها همواره بیشترین انتقادات را متوجه مرد شماره اول استان کهگیلویه و بویراحمد نموده است حلقه چاپلوسی و تملق گویی بی محتوا و بی مایه است که معمولا دور نماینده مثل تار عنکبوت لکه سیاهی در ذهن مردم ایجاد می کند . گاها شاید خود تاجگردون مخالف این حلقه به گوشان و متملقین باشد اما این توجیه پذیر نیست .
تاجگردون با خبرنگاران و عکاسان منتقد بیشتر، زیبنده است تا با خبرنگاران و عکاسان خود خوانده و کپی پیستی….
در واقع ضرر این نوع خبرنگاران و عکاسان خودخوانده و پیج داران کپی بردار … بیشتر از سودشان است.
اگر واقعا فردی دارای اندیشه ، قلم و توانایی است و از کاندیدا و یا نماینده میخواهد حمایت کند ، کار پسنیده ای است ، اما اینکه هیچ محتوا و اندیشه ای نداشته باشی و صرفا تمام هم و غمت لنز دوربین و قاب تصویری باشد که رئیس کمیسون برنامه و بودجه در آن است … این کاری لوث و بی اخلاقی ست
اگر دارای اندیشه و قلم هستید ، مطلب بنویسید و پاسخ اینهمه انتقاد و حمله به تاجگردون را بدهید نه اینکه از پیج اینستاگرامی تاجکردون ، عکسی را کپی پیست بکنی و آنرا منتشر بکنی و فالور جمع کنی …. این کار های لوث و پاچه خواری در عرصه خبر و رسانه مذموم ، بی اثر و داری بازخورد منفی می باشد .
البته شاید فرد بتواند در این شرایط چند نفر از خانواده و فامیلش را ارتقا یا استخدام کند اما بدترین اثر را بر روی مردم و دوستداران نماینده خواهد گذاشت.
داشتن فالور بالا، باید نتیجه تفکر ، اندیشه ، کارکرد و محبوبیت فرد باشد و برای خدمت به جامه
و نه اینکه با برند و نام کسی دیگر بنام دکتر تاجگردون فالو ها را بالا ببری و سواستفاده کنی و منفعت طلبی
…. بنام و اندیشه خودت باش.
سید یاسین حقپندار
نعمت الله صفدری
تاریخ : ۱۴ - تیر - ۱۳۹۸
من شخصا یه راننده استیجاری ام که بی عدالتی در شرکت نفت و گار گچساران به حد ۼیر قابل تحمل رسیده
ناشناس
تاریخ : ۲ - بهمن - ۱۳۹۸
مدیر عامل برای محکم شدن جایگاهش، برای اینکه حقوق ماهی ۸۱ میلیون تومنی خودش رو تثبیت کنه، حق و حقوق ، صدها ماشین استیجاری رو بالا میکشه، تا خودش و اطرافیانش حقوق ۸۰ میلیون تومنی ش تثبیت بشه، جایگاهش به خطر نیفته
ناشناس
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
۵ تومن میدن به مالک، میگن پول دو تا راننده رو بده، استهلاک ماشین، لاستیک،بیمه بدنه، شخص ثالث، پول بنزین آزاد بزن، روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، خرج موتوری، فنی ، روغن گیربوکس، تازه ، بیمه ی دو تا راننده هم خودت حساب کن، اگر هم راننده رفت شکایتت کرد، تو مالکی، و صاحبکاری، باید خسارت بدی، کلا باید راه بزنی، خرج ماشین کنی برای ما، تا ما ارتقای شغلی پیدا کنیم، و حقوق ماهی ۱۰۰ میلیونیمون تثبیت بشه، چون بالادست برامون تشویقی رد میکنند، به به چه مدیر عاملی با حداقل هزینه ، شرکت رو میگردونه