افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 2 July , 2024
پ
  • شناسه : 1881
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۴:۱۴
  • ۰ دیدگاه

ماجرای خلبان گمشده که پس از ۳۰سال پیدا شد

ماجرای خلبان گمشده که پس از ۳۰سال پیدا شد
ماجرای خلبان گمشده که پس از ۳۰سال پیدا شد

خلبان روسی که در زمان جنگ شوروی و افغانستان هواپیمایش سرنگون شد و تا امروز همه تصور می کردند کشته شده، زنده است. به گزارش فریادجنوب خبر زنده بودن این خلبان و زندگی در افغانستان پس از سه دهه باعث شگفتی شده است اما روسیه از انتشار جزییات بیشتر ماجرا به علت محرمانه بودن آن […]

خلبان روسی که در زمان جنگ شوروی و افغانستان هواپیمایش سرنگون شد و تا امروز همه تصور می کردند کشته شده، زنده است.

به گزارش فریادجنوب خبر زنده بودن این خلبان و زندگی در افغانستان پس از سه دهه باعث شگفتی شده است اما روسیه از انتشار جزییات بیشتر ماجرا به علت محرمانه بودن آن خودداری می‌کند.

عملیات نظامی شوروی در افغانستان که در روسیه به جنگ افغانستان معروف است از سال ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۹ (۱۳۵۸-۱۳۶۸) به طول انجامید و براساس آمار رسمی منتشر شده در سال ۱۳۸۹، نتیجه آن کشته شدن بیش از ۱۳ هزار نفر است.

براساس آمارهای دیگری تلفات نیروی های نظامی شوروی در این جنگ تا ۱۵ هزار نفر تخمین زده شده است ضمن اینکه محققان دیگری نیز تلفات را تا ۲۰ هزار نفر تخمین می زنند.

در طول این جنگ که بیش از یک دهه به طول انجامید ۱۲۵ هواپیمای نظامی نیروی هوایی اتحادیه پیشین جماهیر شوروی مورد هدف قرار گرفت و در نهایت جنگ با ناکامی شوروی به پایان رسید./افکارنیوز

برچسب ها

رئیس ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در کهگیلویه انتخاب شد + حکم ۱۰ تیر ۱۴۰۳

رئیس ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در کهگیلویه انتخاب شد + حکم

رئیس ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در شهرستان کهگیلویه طی حکمی از سوی رئیس ستاد استانی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

فرزند دنای استوار نایب رئیس کمیسیون انرژی شد ۱۰ تیر ۱۴۰۳

فرزند دنای استوار نایب رئیس کمیسیون انرژی شد

فریادجنوب : انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون انرژی  مجلس دوازدهم برگزار و دکترمحمدبهرامی فرزند دنای استوار ، نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا ومارگون  در مجلس شورای اسلامی از استان کهکیلویه و بویراحمد با اقتدار نائب رئیس این کمیسیون شد.

فرزندِزاگرس رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شد ۱۰ تیر ۱۴۰۳

فرزندِزاگرس رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شد

فریادجنوب : انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دوازدهم برگزار و دکتر غلامر غلامرضا تاجگردون فرزند زاگرس و نماینده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از استان کهکیلویه و بویراحمد با اقتدار کامل رئیس این کمیسیون شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.