مدیرکل اقتصادی از اعلام آمادگی استانداری برای معرفی و عرضه محصولات استان به سایر استان های کشور خبر داد
مدیرکل اقتصادی از اعلام آمادگی استانداری برای معرفی و عرضه محصولات استان به سایر استان های کشور خبر داد

سیدحسین سهمگین در کارگروه امور اقتصادی استان، افزود: بسیاری از محصولات تولیدی با کیفیت در این استان که قابلیت صادرات را دارد با همکاری اتاق تعاون و اتاق بازرگانی استان برای صادرات خارجی و از طریق مکاتبات با استان ها به داخل کشور پیگیری خواهد شد. مدیرکل امور اقتصادی استانداری، محصولاتی از جمله، سیب، انگور، […]

سیدحسین سهمگین در کارگروه امور اقتصادی استان، افزود: بسیاری از محصولات تولیدی با کیفیت در این استان که قابلیت صادرات را دارد با همکاری اتاق تعاون و اتاق بازرگانی استان برای صادرات خارجی و از طریق مکاتبات با استان ها به داخل کشور پیگیری خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری، محصولاتی از جمله، سیب، انگور، گردو، عسل، ماهی سردآبی، گل رز و… را برخی از تولیدات با کیفیت در استان برشمرد که مازداد نیاز در استان بوده و نیازمند بازاریابی هستند.

سهمگین با تاکید براینکه، همه دستگاه های مرتبط با تولیدات صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و خدمات فنی و مهندسی باید به همکاری و تعامل با بخش غیردولتی و تولید کنندگان در راستای حمایت از بخش تولید تلاش کنند، افزود: این دستگاه ها برای بازاریابی عرضه مستقیم محصولات برنامه ریزی لازم را در قالب تشکل ها و تعاونی ها مد نظر قرار داده و در کارگروه بعدی برنامه و راهکار عملی ارائه دهند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری نسبت به احصاء تولیدات استان و میزان مازاد آنها و تلاش برای بازاریابی عرضه آنها تاکید کرد و اظهار داشت: برای مواجه نشدن با مشکل تامین میوه ایام تعطیلات نوروزی برنامه ریزی لازم از هم اکنون به عمل آورده شود.