مصادره کامیون ایسوزو و جریمه ۱۰ میلیاردی قاچاقچیان تلویزیون و لوازم بهداشتی در یاسوج
مصادره کامیون ایسوزو و جریمه ۱۰ میلیاردی قاچاقچیان تلویزیون و لوازم بهداشتی در یاسوج

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از مصادره کامیون ایسوزو و جریمه ۱۰ میلیاردی قاچاقچیان تلویزیون و لوازم بهداشتی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت ۱۰ میلیاردی قاچاقچیان تلویزیون و مواد بهداشتی دریاسوج خبر داد.

صالحی مدیرکل تعزیرات استان گفت: مامورین پاسگاه انتظامی سرود جنوبی بویراحمد در حین انجام تور ایست بازرسی در محور یاسوج به اصفهان با مضنون شدن به یکدستگاه خودرو کامیون ایسوزو که قصد انتقال محموله را از شهرهای جنوبی به استانهای شمالی رو داشتند که پس از ایست بازرسی قابل توجهی تلویزیون و مواد بهداشتی به ظن قاچاق کشف و توقیف کردند.

وی افزود: شعبه سوم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات طی استعلام از گمرک و معاونت غذا و دارو که جوابیه ای مبنی بر اینکه با بررسی به عمل آمده از نمونه های مواد بهداشتی مکشوفه و اینکه به صورت قاچاق و غیر مجاز وارد کشور گردیده از نظر این معاونت تهدیدی برای سلامت عمومی جامعه محسوب شده و قابلیت انسانی را درسطح عرضه ندارد.

صالحی در ادامه بیان کرد: شعبه سوم رسیدگی به قاچاق کالا وارز متهمین را علاوه بر ضبط کالا و مصادره خودروی حامل قاچاق به نفع دولت، به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند.