موسس تیم  حماسه ساز شهرداری یاسوج ؛شادی ونشاط بدیهی ترین حقوق مردم این سامان است /همه ی ما در مقابل جوانان این استان مسئولیم
موسس تیم  حماسه ساز شهرداری یاسوج ؛شادی ونشاط بدیهی ترین حقوق مردم این سامان است /همه ی ما در مقابل جوانان این استان مسئولیم

در روزگاری که ورزشگاه قدیمی شهر یاسوج (لانه عقابها) گنجایش حضور تمام هواداران پرشور خود را نداشت، تیمی به نام شهرداری یاسوج وجود داشت که مردم برای تماشای بازی هایش در لیگ های فوتبال کشور لحظه شماری می کردند. شوربختانه آن تیم با آن همه شور و نشاط در کوره ی بی توجهی ها سوخت […]

در روزگاری که ورزشگاه قدیمی شهر یاسوج (لانه عقابها) گنجایش حضور تمام هواداران پرشور خود را نداشت، تیمی به نام شهرداری یاسوج وجود داشت که مردم برای تماشای بازی هایش در لیگ های فوتبال کشور لحظه شماری می کردند.
شوربختانه آن تیم با آن همه شور و نشاط در کوره ی بی توجهی ها سوخت و خاکستر شد.


حال (چنانچه در اخبار آمده) گویا قرار است اراده ای برای شروعی دوباره شکل گیرد و از آن خاکستر، امیدی دوباره جوانه بزند.
این اراده در سایه توجه تمامی مسئولین و دست اندرکاران امر می تواند شور و حالی بهاری به هوای خزان زده ی این روزها ببخشاید.

از طرفی آیا رواست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مرکز استان بعد از چند سال که از افتتاح آن می گذرد اینگونه متروک و مستهلک گشته و تنها و تنها هزینه های گزاف نگهداری برگرده ی شهر تحمیل نماید؟!

هزینه هایی که قطع به یقین می تواند برای امثال “پهلوان سامان پاکباز” و دیگر ورزشکاران مستعد این دیار هزینه شوند؟!

جوانان ورزشکار این استان بی شک از توانمندترین ها در رشته ی خود هستند.

قهرمانانمان در رشته های انفرادی و تیمهایی نظیر فوتبال و والیبال شهرداری یاسوج که سوای کسب نتایج درخشان و به یادماندنی مقابل تیمهای مدعی کشور در مراحل پایانی جام حذفی، تا آستانه ی صعود به لیگ های برتر کشوری پیش رفتند، شاهد روشنی بر این مدعاست.

باید به این باور برسیم که شادی، نشاط و سرزندگی ای روزها “حلقه ی مفقوده ی زنجیره ی زندگی ها” و بدیهی ترین حقوق مردم این سامان است.
باید مردم را به حق ولی نعمت دانست و به راستی از خدمت بدانها خرسند بود.

سهم رسانه های بیدارِ مطالبه گر و فعالان هوشیارِ فضاهای مجازی روشنگر در این میان، اگر از سهم متولیان امر بیشتر نباشد، یقنا کمتر نیست.

همه ما، در مقابل این جوانان ارزشمند مسئول ایم.