نرم‌افزار” قدر رمضان” رونمایی شد
نرم‌افزار” قدر رمضان” رونمایی شد

نرم‌افزار بومی” قدر رمضان” با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی رونمایی شد. به گزارش فریاد جنوب ، در آئینی با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌امان‌الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و برخی مدیران استانی از نرم افزار […]

نرم‌افزار بومی” قدر رمضان” با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش فریاد جنوب ، در آئینی با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌امان‌الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و برخی مدیران استانی از نرم افزار بومی ” قدر رمضان” از محصولات نرم افزاری قرارگاه فضای مجازی سپاه فتح رونمایی شد.

یک فعل فضای مجازی در این آئین با بیان اینکه نرم افزار بومی قدر رمضان مجموعه کاملی از نیازمندی‌ها در زمینه ماه رمضان است، گفت: این نرم افزار شامل بخش‌های مختلفی از جمله ادعیه ماه مبارک رمضان، پرسمان، احکام ویژه ماه رمضان،کتابخانه مجازی،پوستر و بنر ویژه شب‌های قدر، کلیپ ویژه از آیین‌های سنتی ماه رمضان در روستاهای استان و نرم افزارهای اندوید کاربردی است.

محمود محمدی با اشاره به اینکه این بسته در دو قالب برای دستگاه pc و گوشی‌های اندرویدی ساخته شده است، افزود: 50 گروه شبکه سازی و هم اکنون در حال آموزش و توانمندسازی آنان در زمینه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستیم.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: پیگیر راه اندازی کلینیک سلامت ذهن برای معتادان فضای مجازی در استان هستیم که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

سید مسعود پرهیزگار حمایت از تولید نرم افزار و مبارزه با انحرافات فضای مجازی را از برنامه‌های در دستور کار دانست و افزود: در زمینه آشنایی جامعه بویژه جوانان و دانش آموزان با آسیب‌ها و پیامدهای مثبت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.