نشست هم اندیشی بانوان حامی دکتر پزشکیان با حضور بانوان غیور و فرهیخته برگزار شد
نشست هم اندیشی بانوان حامی دکتر پزشکیان با حضور بانوان غیور و فرهیخته برگزار شد

نشست هم اندیشی بانوان حامی دکتر پزشکیان با حضور بانوان غیور و فرهیخته برگزار شد زنان در هر جامعه ای نقش بسزایی دارند.آنها تعیین کنند در تربیت نسل آینده هر کشور هستند آنها عزت نفس و اعتماد بنفس را در جان فرزندانشان نهادینه می کنند که مهمترین بخش از تربیت است که هر انسانی تا […]

نشست هم اندیشی بانوان حامی دکتر پزشکیان با حضور بانوان غیور و فرهیخته برگزار شد

زنان در هر جامعه ای نقش بسزایی دارند.آنها تعیین کنند در تربیت نسل آینده هر کشور هستند

آنها عزت نفس و اعتماد بنفس را در جان فرزندانشان نهادینه می کنند که مهمترین بخش از تربیت است که هر انسانی تا پایان عمرش به آن نیازمند است.

زنان ستون فقرات ایل و محور اصلی هرگونه تلاش و کوشش هستند و این  که زن ایل از مزایایی برخوردار است که هر زن آزاده ­ای آرزوی آن را دارد. زن در ساختار اجتماعی ایل، همواره نیمی از جمعیت را شامل می­شده و نقش مهمی در پایداری و استحکام نظام خانوادگی و ایلی داشته است.

در ایران بعد از انقلاب اسلامی(1357) زنان نقش مهمی در تحولات اجتماعی از جمله مشارکت سیاسی بر عهده گرفتند. در این میان، این مشارکت در زوایای مختلف حیات فرهنگی، هنری و سیاسی منعکس شده است.

نشست هم اندیشی بانوان حامی دکتر پزشکیان با حضور بانوان غیور و فرهیخته برگزار شد در این نشست بانوان اندیشمند و فرهیخته به ارائه نظرات خود پرداختند

مهرانگیز ارجمند رئیس ستاد بانوان مردمی دکتر پزشکیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت،

باید با ایجاد انگیزه و ارائه اهداف کاندید اصلاح و کار آمد جناب آقای دکتر پزشکیان ۶۰/افراد جامعه که اکثرا جوانان و بانوان بودن و ۸ تیر ماه۱۴۰۳ پای صندوق رای نیامدن و عملا انتخابات را تحریم کردن را ترغیب کنیم برای حضور

که اگر این امر تحریم مجدد تکرار شود.باعث می‌شود اقلیت بر اکثریت غالب شوند و اجازه می‌دهند که برایشان انتخاب کنند.. پس ما باید بر آن شویم که آنان را دعوت کنیم برای حضور در عرصه انتخاباتی و پایگاه های اخذ رأی

ما برای داشتن ایرانی آباد و آزاد خونها دادیم

و امروز ما باید در این جبهه عملکرد خوبی داشته باشیم.

همچنین سید رضا عسکری و آقای زهرایی از فعالین سیاسی استان  در این نشست حضور داشتند

آقای عسکری گفت ،اگر ما آقای دکتر پزشکیان را بفرستیم پاستور ممکنه ایران کره جنوبی نشود اما بهتر میشود و اگر نرود پاستور ایران کره شمالی میشود.

 

اگر آقای دکتر پزشکیان ریئس‌جمهور شود مطمئن باشید که بانوان در ایران به حق خودشان می رسند و انشالله زمینه ای فراهم می شود که در آینده ای نه چندان دور رئیس جمهور زن داشته باشیم.

اگر آقای دکتر پزشکیان ریئس‌جمهور شود انشالله ایرانی آباد و آزاد خواهیم داشت و انشالله تورم بتدریج کنترل و متوقف و سپس پول ایران در سطح منطقه ارزش اول را پیدا خواهد کرد بنابراین همه ما باید بیاییم پای کار برای انتخاب دکتر پزشکیان.