نماینده بویراحمد ودنا در نطق پیش از دستور امروز مجلس :  جوانان کهگیلویه وبویراحمد درگیر بحران بیکاری هستند/رئیس جمهور و وزیر صنعت رفع بیکاری استان را در دستور کار قرار دهد
نماینده بویراحمد ودنا در نطق پیش از دستور امروز مجلس :  جوانان کهگیلویه وبویراحمد درگیر بحران بیکاری هستند/رئیس جمهور و وزیر صنعت رفع بیکاری استان را در دستور کار قرار دهد

  به گزارش فریاد جنوب ، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم شورای اسلامی  با بیان اینکه اقدام انقلابی سبز قامتان سپاه اقتدار و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید  اظهار کرد: موجی از تشکر و قدردانی ملت ایران را ازهوشمندی فرزندان فداکارش به نمایش […]

 

به گزارش فریاد جنوب ، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم شورای اسلامی  با بیان اینکه اقدام انقلابی سبز قامتان سپاه اقتدار و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید  اظهار کرد: موجی از تشکر و قدردانی ملت ایران را ازهوشمندی فرزندان فداکارش به نمایش گذاشت، از طرفی تحقیر هیمنه پوشالی آمریکا را به همراه داشت و ترامپ را در بهت و حیرت فرو برده است.

وی اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن علیه ما جنگ اقتصادی، سیاسی، رسانه ای و روانی راه انداخت و از همه ابزارهای خود با هدف تسلیم کردن ملت ایران استفاده می کند، سیاست واحد آمریکا علیه جمهوری اسلامی، فشار حداکثر و استراتژی ناکارآمد کردن دولت در اقتصاد و فشار بر مردم است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: امروز صحنه نبرد و جنگ واقعی در کشور اقتصاد است، همین مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری فزاینده ای است که بخشی از آن معلول تحریم ها نیست، بلکه مدیریتی است و تنها راه بیرون رفت از این معضلات مدیریت انقلابی، باور به اقتصاد مقاومتی، میدان دادن به جوانان و دلسوزان برای انقلاب است.

زارعی در ادامه نطق میان دستور خود با بیان اینکه  توجه به معشیت و سفره مردم اولویتی است اساسی و از سر دلسوزی تصریح کرد: درخواست می کنم همه مسئولان توان و ظرفیت خود  را در راستای بهبود معیشت خانواده ها و اشتغال جوانان ساماندهی کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: دولت برای  تحقق ۱۴ میلیارد دلار منابع عمومی که برای تامین کالای اساسی در اختیار دارد، مدعی داشتن برنامه بود چرا آثار عملی این اقدام در زندگی مردم دیده نمی شود؟ چرا هر روز شاهد فاصله بین نیاز مردم، قدرت خرید آنها و قیمت کالاهای اساسی هستیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: امروز به دلیل شرایط اقتصادی، تورم افسارگسیخته، بحران بیکاری، زندگی مردم استان به شدت درگیر این مشکلات است و جوانان آنها درگیر بحران بیکاری هستند، چرا سازمان های توسعه ای از جمله سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی، شرکت شهرک های کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت تخصصی برق حرارتی به عنوان موتور محرک صنعت، معدن و تجارت به منظور توسعه صنعت و اشتغال و حمایت از تولید در این استان سرمایه گذاری نکرده است.

وی تاکید کرد: چرا در برابر این بحران بیکاری مسئولیتی احساس نمی کنند، متاسفانه با وجود پیگیری های مستمر تاکنون این سازمان های توسعه ای در استان کهگیلویه و بویر احمد سرمایه گذاری نکردند و به نظر می رسد نیاز به توجه ویژه و جدی از سوی رئیس جمهور و وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای اقدام مهم باشد.

این نماینده مجلس گفت: چند ماه از وقوع سیل در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری در نقاط  مختلف ایران اسلامی از جمله کهگیلویه و بویراحمد می گذرد، امید مردم سیل زده به تحقق وعده هایی بود که مسئولان اعلام کردند. وعده هایی که قرار بود همه آنها مسکن شان بازسازی شود، شغلشان احیا شود، کشاورزی آنها احیا شود اما متاسفانه تاکنون اقدام عملی دراین خصوص صورت نگرفته این در حالی است که ما به زمان بارندگی مخصوصا در مناطق سردسیر نزدیک می شویم و احتمال سیل های مجدد وجود دارد.