نیک اقبالی : فرزند این استان هستم و نسبت به جای جای آن دغدغه دارم/بهترین پارتی نزد من کار خوب است
نیک اقبالی : فرزند این استان هستم و نسبت به جای جای آن دغدغه دارم/بهترین پارتی نزد من کار خوب است

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : فرزند این استان هستم جای جای منطقه را را بخوبی می شناسم و نسبت به آن دغدغه دارم . به گزارش فریاد جنوب ؛ پژمان نیک اقبالی روز گذشته در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تقدیر از مدیران ارشد […]

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : فرزند این استان هستم جای جای منطقه را را بخوبی می شناسم و نسبت به آن دغدغه دارم .

به گزارش فریاد جنوب ؛ پژمان نیک اقبالی روز گذشته در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تقدیر از مدیران ارشد استانی و نمایندگان استانی از اعتمادی که به کردند گفت : از یک و نیم سال گذشته که سمتی در دستگاههای دولتی نداشته ام در هر کجای استان در زمینه پروژه های عمرانی مشکلی می دیدم فورا به مدیر مربوطه زنگ می زدم .

نیک اقبالی ادامه داد : مدیر فرودگاه یاسوج می تواند شهادت دهد که هر هفته با ایشان در ارتباط با وضعیت پرواز ها و فرودگاه با ایشان تماس می گرفتم من بچه این استان هستم و برای استان دغدغه دارم .

وی گفت : در فرصت کمی هم خدمت وزیر رسیدم و سه مسئله بزرگ را با ایشان در میان گذاشتم که متوجه شدم ایشان نسبت به استان بسیار لطف دارند .

مدیرکل جدید راه و شهرسازی با بیان اینکه در دیدار با وزیر ۳ مسئله بزرگ را در میان گذاشتم عنوان کرد: در ارتباط جاده پاتاوه دهدشت ایشان تصریح کردند که هر چه سریعتر این جاده به بهره برداری برسد من فرصت را غنیمت شمردم و گفتم با اتمام این جاده بار ترافیکی زیادی از مسیر بوشهر وخوزستان به اصفهان و نقاط مرکزی کشور برداشته خواهد شد و برون رفت از این ترافیک با اتصال یاسوج به ازاد راه شیراز به اصفهان است که بتوانیم از بن بست خارج شویم که ایشان به صراحت اعلام کردند که حتی اگر سرمایه گذار هم وارد نشد خود وزارت راه و شهرسازی باید دست بکار شود .

پژمان نیک اقبالی در ادامه افزود: فرودگاه یاسوج را خون دل خوردیم تا باند آن را افزایش دادیم یک حادثه ناگوار باعث به کما رفتن فرودگاه شد من خواهش دارم زمینه پرواز را برای این فرودگاه محیا کنید که وزیر محترم قول مساعد جهت همکاری دادند که در بحث خرید هولاپیمای جدید به این فرودگاه توجه خواهد شد .

نیک اقبالی تصریح کرد: در بحث سوم به وزیر عرض کردم که اجازه دهند تا طرح های ملی این استان را بتوانیم با فراغ بال بیشتری بدن وارد شدن به حاشیه ها و جناح بندی های سیاسی و سرحد و گرمسیر به سرانجام برسانیم و از شما انتظار دارم در این مهم پشتیبان من باشید

وی در ادامه به بحث رسانه ها اشاره کرد و گفت: ضمن احترامی که برای رسانه ها قایل هستم اما واقعا در این استان فضای مجازی در برخی اوقات به حاشیه می رود بیایید همدیگر را به حاشیه نبریم خداوند ستارالعیوب است انسان معصوم ۱۴ نفر بیشتر نداریم بقیه خارج از عیب و ایراد نیستند چرا باید فرزندان خودمان را خنثی کنیم واجازه ندهیم زمینه رشد انها در سطوح ملی فراهم شود .

نیک اقبالی تاکید کرد: برای پیمانکاران به این نکته بسنده می کنم که بهترین پارتی نزد من کار خوب است کار خوب شما پشتوانه شما خواهد بود .

وی در پایان در خصوص اولویت های کاری خود گفت: اولویت کاری من راههای اصلی و فرعی، اتصال استان به آزاد راه ،زمینه اتصال استان به خط ریل، بحث فرودگاه،در بحث مسکن مهر امسال طبق قول و قرارها باید دفتر مسکن مهر را ببیندیم و فاز جدید ساخت مسکن را در دستور کار قرار دهیم در بازافرینی شهری تمام تلاش خود را نیز بکار خواهیم بست .