واکنش جالب سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به کامنت یک مخاطب  در اینستاگرام
واکنش جالب سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به کامنت یک مخاطب  در اینستاگرام
در این جلسه مقرر شد پروژه شبکه فیبرنوری جهت دایری  تلفن ثابت  واینترنت پرسرعت  کارخانه روغن گچساران ، در راستای رونق کسب و کار این واحد تولیدی با تعیین اولویت اجرایی شود

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت: تأمین زیرساخت‌های مخابراتی در کارخانه های استان و شهرستان ها برای رونق و رشد تولید و صنعت موثر است.
به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب  ، سید محمد هادی امیری در ۲۷اردیبهشت ماه طی کلیپ ویدئویی از اهداف شعار ارتباطی فراگیر شرکت مخابرات ایران سخن گفت که یکی از کارکنان کارخانه روغن گچساران از نبود زیر ساخت های مخابراتی گلایه مند بود .

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد  به درخواست شهروند گچسارانی پاسخ داد وبه همین خاطرجهت بررسی ورفع مشکلات ومعظلات  ارتباطی در کارخانه روغن گچساران حضور پیدا کرد

سید محمد هادی امیری در نشست مشترک با مدیر عامل کارخانه روغن گچساران گفت: مخابرات بعنوان یکی از نیازهای واحدهای تولیدی در برای کارخانه ها محسوب می‌شود که کاربردهای زیادی دارد.
وی تصریح کرد : امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب بتوانیم گام موثری در راستای مرتفع نمودن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برداریم.
امیری با اشاره به اجرای 5 کیلومتر شبکه فیبرنوری در کارخانه روغن گچساران افزود: رضایتمندی واحدهای تولیدی و دستیابی به شاخص‌های سازمانی، از اولویت‌های شرکت مخابرات استان است.
او گفت: هدف ما کمک به صنعت و اشتغال استان است و با ایجاد یک واحد تولیدی، زمینه اشتغال جوانان جویای کار فراهم می‌شود.
در این جلسه مقرر شد پروژه شبکه فیبرنوری جهت دایری  تلفن ثابت  واینترنت پرسرعت  کارخانه روغن گچساران ، در راستای رونق کسب و کار این واحد تولیدی با تعیین اولویت اجرایی شود.