واکنش حضرت آیت الله ملک حسینی درباره کاندیدای انتخاباتی که علاوه بر تخریب رقیبان به تخریب وتهمت روی می آورند
واکنش حضرت آیت الله ملک حسینی درباره کاندیدای انتخاباتی که علاوه بر تخریب رقیبان به تخریب وتهمت روی می آورند
کسانی که در انتخابات تخریب می‌کنند افراد و نامزد‌هایی که رقیبشان را به پرونده‌سازی و دیگر تهمت‌ها متهم می‌کنند و همچنین تهمت‌های متفاوتی را به رقبای انتخاباتی خود وارد می‌کنند، تقوای سیاسی ندارند، با تأسف باید گفت که تهمت‌ها را به حدی زیاد کرده‌اند که تعداد تهمت‌ها از آرای ریخته شده در صندوق رأی بیشتر می‌شوند‌.

فریادجنوب ؛ حضرت آیت الله  سید شرف الدین ملک حسینی در جلسه هفتگی اخلاق (سه‌شنبه شب‌ها) در مسجد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) محمودآباد یاسوج ‌در باره حواشی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت؛کسانی که در انتخابات تخریب می‌کنند افراد و نامزد‌هایی که رقیبشان را به پرونده‌سازی و دیگر تهمت‌ها متهم می‌کنند و همچنین تهمت‌های متفاوتی را به رقبای انتخاباتی خود وارد می‌کنند، تقوای سیاسی ندارند، با تأسف باید گفت که تهمت‌ها را به حدی زیاد کرده‌اند که تعداد تهمت‌ها از آرای ریخته شده در صندوق رأی بیشتر می‌شوند‌.

وی تأکید کرد: عده‌ای دارای قلب زنگ‌زده هستند، و به فرموده امام صادق(ع) قلب سالم قلب بدون شبهه هست و قلبی است که تقوای الهی در آن وجود داشته باشد و آدمی که قلب زنگ‌زده داشته باشد، منافق است.

انسان مؤمن انسانی است که تحولات پیرامونش بر جان و احساسش تأثیر می‌گذارد، غصه‌دار می‌شود و این حزن حزن مقدسی است. این حزن ویرانگر چه بلایی سر انسان می‌آورد و چه نشاطی بعد از این حزن به انسان می‌دهد!