واکنش دفتر نامزد احتمالی انتخابات بویراحمد به خبر برخی رسانه ها/ دامن زدن به انتخابات زودهنگام خیانت به مردم است
واکنش دفتر نامزد احتمالی انتخابات بویراحمد به خبر برخی رسانه ها/ دامن زدن به انتخابات زودهنگام خیانت به مردم است

  فریادجنوبfaryadejonoob.ir مدیران مسئول رسانه های استان سلام علیکم. ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ارزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز و کسب فیض از برکات این ماه مبارک ، آنچه که در رسانه ها به نقل از یک مسئول ستاد جناب آقای دکتر روشنفکر با عنوان ” دکتر روشنفکر پیروز قطعی انتخابات است” […]

 

فریادجنوبfaryadejonoob.ir
مدیران مسئول رسانه های استان

سلام علیکم.

ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ارزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز و کسب فیض از برکات این ماه مبارک ، آنچه که در رسانه ها به نقل از یک مسئول ستاد جناب آقای دکتر روشنفکر با عنوان ” دکتر روشنفکر پیروز قطعی انتخابات است” مورد تایید این نامزد احتمالی انتخابات و دفتر وی و همچنین حامیان جریان مردمی ندای وحدت نبوده و نیست.

در این راستا مواردی را با هدف تنویر افکار عمومی حضور مردم شریف استان ارائه می کنیم.

۱_ فرد مصاحبه شونده در انتخابات گذشته مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روشنفکر نبوده و عنوان مسئول ستاد در این مصاحبه شیطنت رسانه ای بوده است.

۲- دامن زدن به مسائل تفرقه انگیز و انتخابات زود هنگام بازی در زمین دشمن و خیانت به مردم است و شایسته است تا زمان قانونی تبلیغات در کنار مسئولان ، برای رفع مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی آنان تلاش کرد
هر چند برخی دنبال ایجاد فضای انتخاباتی هستند تا شاید از پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق مردم فرار کنند.

۳_ بدون شک برخی با طرح مسائل قومی و قبیله ای اهداف خاصی را دنبال می کنند که این برنامه در نهایت به شکست برای مخالفان تبدیل می شود.
تاکید میگردد جریان مردمی ندای وحدت آمده است تا مرزهای جغرافیایی، قومی و قبیله ای اعم از گرمسیری و سردسیری، سفلی و علیا را در هم بشکند و عبور از این مرزها را شعار و رسالت خود معرفی نموده است

۵_ اینکه ماه ها قبل از انتخابات خود را پیروز انتخابات بدانیم بازی با احساسات مردم و بازی در زمین دشمنان ایران اسلامی خواهد بود لذا باید رسانه ها مواظب باشند آتش بیار معرکه نباشند بلکه برای ایجاد آرامش تلاش کنند.

۶_ به طور حتم جریان انقلابی با تعامل و همدلی بنا به خواست مردم ، با هدف تغییر در وضع موجود و در هم شکستن فضای تبعیض ، بی عدالتی و بهبود وضعیت معیشت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حفظ وحدت ، قاطعانه و در موعد مقرر ورود می کند ولی هم اکنون خود را مقید به همکاری با مسئولان با هدف کمک به رفع مشکلات مردم می داند.

۷_ گروهی در هفته های اخیر اختلاف در جریان انقلابی را به عنوان یک راهبرد دنبال می کند که یقینا این خواب آنان تعبیر نمی شود و زمستان سختی را در پیش خواهند داشت.

۸_ انتظار می رود خبرنگاران به عنوان قشر فرهیخته جامعه ، در پازل عده ای منفعت طلب بازی نکنند بلکه در شرایطی که مردم با مشکلات عدیده ای روبه هستند مرهمی برای دردهای آنان باشند نه اینکه با طرح مسائل تفرقه انگیز با روان آنان نیز بازی کنند.

۹_ جریان مردمی ندای وحدت توهین به شخصیت های سیاسی ، از هر دو طیف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب را محکوم میکند و همه را به وحدت و همدلی با هدف کمک به توسعه همه جانبه استان دعوت می کند.

دفتر دکتر مهدی روشنفکر عضو هئیت علمی دانشگاه