واکنش فرماندار خرمشهر به خبر تعرض به زائران ایرانی در بصره و انتقال آنها به بیمارستان
واکنش فرماندار خرمشهر به خبر تعرض به زائران ایرانی در بصره و انتقال آنها به بیمارستان

  به گزارش خبرنگار فریاد جنوب ؛ فرماندار ویژه  خرمشهردر گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما شایعه تعرض به دو زائر در بصره را تکذیب کرد. ولی الله حیاتی افزود: تمامی تمهیدات امنیتی، خدماتی و رفاهی در دو سوی مرز شلمچه فراهم است و اینگونه شایعات تنها با هدف تضعیف رزمایش بزرگ فرهنگی اربعین حسینی منتشر می‌شود. وی خاطرنشان […]

 



به گزارش خبرنگار فریاد جنوب ؛ فرماندار ویژه  خرمشهردر گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما شایعه تعرض به دو زائر در بصره را تکذیب کرد.

ولی الله حیاتی افزود: تمامی تمهیدات امنیتی، خدماتی و رفاهی در دو سوی مرز شلمچه فراهم است و اینگونه شایعات تنها با هدف تضعیف رزمایش بزرگ فرهنگی اربعین حسینی منتشر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم فهیم به اینگونه شایعات توجهی نداشته باشند و خبرهای صحیح را از منابع رسمی دنبال کنند.
به گزارش فریاد جنوب؛شمار شرکت کنندگان ایرانی در گردهمایی اربعین در سال‌های ۸۹ تا ۹۵ از چهل هزار نفر به دو میلیون و دویست هزار نفر است که نشان دهنده افزایش ۵۵ برابری زائران در مدت ۶ سال است که هر ساله افزایش بیش از ۱۳۰ درصدی یافته‌است و در سال ۹۶ بیش از ۳ میلیون زائر از ایران در این مراسم شرکت کرده‌اند