پخش گلبانگ اذان در پیج اینستاگرامی به صورت زنده
پخش گلبانگ اذان در پیج اینستاگرامی به صورت زنده
با توجه به شرایط موجود، اذان و ادعیه های اختصاصی این ماه پر عظمت به صورت روزانه و لایو(زنده) در پیج اینستاگرام مخابرات منطقه به آدرس kohgiluye.tci.iran  پخش می گردد .

 

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت ؛رمضان ماه مهمانی خداوند است و قران کتاب هدایت بشریت در یکی از شبهای قدرش نازل شده است‌، روزه صرف مختص به یک شریعت خاص نیست ، نه تنها معنویت افراد را بالا میبرد، اراده و ایمان افراد را تقویت میکند، صبر انسان را بالا می برد، بلکه یک صیقل بزرگ جسمی و روحی است.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدافزود؛طنین صدای اذان آن هم به صورت روزانه میتواند رمضان امسال را در روحیه دهی به مبتلایان تحت الشعاع خود قرار دهد.
سید محمدهادی امیری گفت، بنابه دستورالعمل ستاد شرکت مخابرات ایران همزمان با سراسرمناطق مخابراتی کشور، در یک اقدام معنوی در راستای حمایت از مدافعان سلامت و علیرغم رعایت فاصله گذاری نمازهای یومیه جماعت در منطقه کهگیلویه وبویراحمد، با توجه به شرایط موجود، اذان و ادعیه های اختصاصی این ماه پر عظمت به صورت روزانه و لایو(زنده) در پیج اینستاگرام مخابرات منطقه به آدرسkohgiluye.tci.iran  پخش می گردد .