پرونده کلاهبرداری صندوق سرمایه گذاری کثرالشاکی روند خیلی خوبی دارد/لنده جزء امن ترین شهرستان های کشور
پرونده کلاهبرداری صندوق سرمایه گذاری کثرالشاکی روند خیلی خوبی دارد/لنده جزء امن ترین شهرستان های کشور

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در نشست با اصحاب رسانه لنده به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت:اصحاب رسانه همواره چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند که در بیان دغدغه ها و مطالبه گری مردم کوتاهی ندارند و گرفتاری ها و مشکلات مردم را به تصویر می کشند . رضا رستم […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در نشست با اصحاب رسانه لنده به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت:اصحاب رسانه همواره چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند که در بیان دغدغه ها و مطالبه گری مردم کوتاهی ندارند و گرفتاری ها و مشکلات مردم را به تصویر می کشند .

رضا رستم نژاد گفت: بنا به گواه آمار و شاخص های امنیتی شهرستان لنده جز امن ترین شهرستان های کشوراست که نشان از تعامل و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی و مجموعه دستگاه قضایی است.

وی افزود: در حوزه حقوق عامه اقدامات اساسی و خوبی صورت گرفته که از جمله این اقدامات در حوزه راه ها رفع معارضات مردمی با رعایت حقوق مردم برای دفعات متعدد و پیگیری و تشکیل پرونده برای پروژه های نیمه کار و پیمان کارانی که در بخش راه سهل انگاری داشتند و همچنین رفع معارضات در بخش گاز رسانی در مناطق روستایی با نشت های پی در پی با معارضین و متنفذین با همکاری نیروی انتظامی در منطقه موگرمون و رفع معارصات حوزه خدمات شهریو و … می باشند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: در بخش های مختلف تلاش های زیادی صورت گرفته است که در بحث منابع طبیعی و صیانت از انفال کوتاهی نکردیم و در حال تلاش برای دفاع از حقوق مردم را داشتیم.
وی افزود:در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی در بحث امنیت و صیانت از آراء مردم عملکرد خوبی داشتیم و بهترین انتخابات در این شهرستان برگزار گردید که این به کمک همه نهادهای و پای کار بودن انها و ورود میدانی بحث انتخابات مقدور گردید،امروز نیز در بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و جلسه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی برگزار گردید و وظیفه هر کدام از ادارات متولی به انها ابلاغ و از تمامی ظرفیت های برای صیانت از اراء مردم استفاده خواهد شد .

رستم نژاد گفت:در بحث قمار آنلاین در حوزه آگاهی بخشی عمومی تلاش های خوبی صورت گرفت و لیدرهای و کسانی که از کارتهای مردم در سایت های قمار استفاده می کردند و به این افعال مجرمانه اشتهار داشتند و دارند شناسایی و به این چنین اشخاصی در آینده برخورد قاطع خواهدشد.

وی افزود: با توجه به پیشگیری ها و نظارات قوی بر اجرای احکام محکومین در حوزه جرائم خشن کمترین ورودی پرونده را داشتیم و در حوزه سرقت با توجه به تدابیر به کار گرفته شده و تعامل خوب نیروی انتظامی نیز شاهد کاهش چشمگیر سرقت ها هستیم.

وی گفت:پرونده کلاهبرداری صندوق سرمایه گذاری کثرالشاکی روند خیلی خوبی دارد این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و در این پرونده در راستای شناسایی و توقیف اموال مالباختگان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته از جمله عودت اموال غیر منقولی از متهم که من غیر حق به اشخاص ثالث انتقال داده شده بود و همچنین عودت میزان قابل توجهی وجه نقد از سوی متهم که از طرف متهم به این افراد پرداحت شده بود اخذ گردید.
وی افزود: برخی از املاک دارای معارضات و ابهاماتی بودند که با تحقیقات دقیق از بخش زیادی رفع ابهام و رفع معارض صورت گرفت و در ادامه املاک خیلی خوبی از متهم شناسایی و توقیف گردید و همچنین متهمین متواری نیز شناسایی و دستگیر و روانه زندان شدند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: روند اجرایی پرونده به گونه ای بود که نیازمند کاراساسی و فوری بود که این مهم باعث شده است مسیر طولانی چندین ساله پرونده به کمترین سطح ممکن رسیده است تا مسیر پرونده یک مسیر بسیار عالی را در پیش بگیرد.

وی افزود: با توجه به تلاشهای صورت گرفته املاک جدیدی نیز در سطح استان شناسایی شده است که بخش اعظمی از مشکلات شهروندان حل خواهدشد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: جزء شهرستان در سطح کشور هستیم که بهترین وبیشترین تجارب را در حوزه پرونده کثیرالشاکی کسب کردیم که به تجارب ارزشمندی رسیدیم که ماحصل این همه زحمت در آینده باعث امیدواری و رضایت متشاکیان خواهندشد.
دادستان لنده گفت: در خصوص پروندهای انتشار اسامی افراد و انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی نیز احکام برخی پرونده ها صادر و منتهی به صدور حکم و اجرای مجازات مرتکبان گردیده و در خصوص تعدادی دیگر از متهمان نیز در پرونده ای دیگر کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری دو ارسال و در خصوص این امتهمان در آینده نیز اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب