پشت پرده تعطیلی یک مدرسه در گچساران/اقدام شایسته مدیریت آموزش و پرورش در راستای عدالت آموزشی
پشت پرده تعطیلی یک مدرسه در گچساران/اقدام شایسته مدیریت آموزش و پرورش در راستای عدالت آموزشی

به گزارش فریاد جنوب از گچساران، امروز خبری مبنی بر تعطیلی یک مدرسه در این پایگاه خبری منتشر شد که در آن از دخالت آموزش و پرورش در این قضیه حکایت داشت. اما گفته می‌شود آموزش و پرورش در راستای دفاع از حقوق دانش آموزان و رعایت عدالت آموزشی از انتخاب گزینشی کلاس درس و […]

به گزارش فریاد جنوب از گچساران، امروز خبری مبنی بر تعطیلی یک مدرسه در این پایگاه خبری منتشر شد که در آن از دخالت آموزش و پرورش در این قضیه حکایت داشت.

اما گفته می‌شود آموزش و پرورش در راستای دفاع از حقوق دانش آموزان و رعایت عدالت آموزشی از انتخاب گزینشی کلاس درس و معلم جلوگیری کرده و در حقیقت ورود به موقع ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش در برهم زدن رفتارها و روش های نامیمون در بدنه آموزش و پرورش است.

ماهیت مدارس شاهد آن است که در خدمت فرزندان شهدا،ایثارگران یا برخی افراد نزدیک این گروهها باشد و اینکه عده ای خارج از لیست با نفوذ و رانت فرزندان خود را وارد این مدارس کرده و امروز از برهم خوردن معادلاتشان سروصدا کرده بی معنی است.

شنیده ها حکایت از وجود رانت و رد و بدل شدن پول دارد که برخی والدین بتوانند دانش آموزانشان را در کلاس معلم دلخواه قرار دهند که مدیر آموزش و پرورش شهرستان با ورود به این قضیه و انتخاب معلمان این بازی و تخلف را برهم زده و برخی آنان که امروز مدرسه را تعطیل کردند مشخص است چرا عصبانی هستند.

آموزش و پرورش باید با برخورد با خاطیان و اجرای عدالت در نظام آموزشی بساط رانت و تخلف را برچیند.