پیام تبریک فرماندار دنا به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک فرماندار دنا به مناسبت روز خبرنگار

فریاد جنوب_به مناسبت فرار رسیدن روز خبرنگار عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در پیامی این روز را تبریک گفت. متن پیام فرماندار دنا به این شرح است: “به نام خدایی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد” ۱۷مرداد، روز خبرنگار، آنان که میوه آگاهی و روشنفکری را بر سفره حال و […]

فریاد جنوب_به مناسبت فرار رسیدن روز خبرنگار عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام فرماندار دنا به این شرح است:

“به نام خدایی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد”
۱۷مرداد، روز خبرنگار، آنان که میوه آگاهی و روشنفکری را بر سفره حال و آینده می‌گذارند، برنگارندگان حق و حقیقت و کوشندگان عرصه متعالی رسانه،
تبریک و تهنیت باد این روز، روز پاسداشت قلم و خبرنگاران آزاده ایست که برای دسترسی، تولید و توزیع و انعکاس اطلاعات از‌ هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و یادآور کوشش خستگی ناپذیر و‌فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه می دانند .
آری این چنین است قلم شان برگرفته از امانتی هست که با جوهر قلم خود، براساس تعهدی که به جامعه خود داده برای شکوفایی و توسعه همه جانبه همچون سفیران سلامت بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس خشن کرونا نقش خود را به درستی ایفاد نموده و امروز به عنوان سنگربانان رسالت قلم و بیان همه را یاری نموده و باید بگوئیم خوا قوت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای والامقام حوزه خبر و اطلاع رسانی فرارسیدن این روز شکوهمند را به همه زحمتکشان و تلاشگران این عرصه و اصحاب رسانه وجامعه خبری استان بویژه خبرنگاران تلاشگر شهرستان دنا که در ایجاد فضای نشاط، امید و بینش افروزی اهتمام می ورزند صمیمانه تبریک وشادباش عرض می نمایم و برای همه خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک اندیش ونیک منش رسانه استانمان کهگیلویه و بویراحمد عزت، سربلندی و توفیقات الهی آرزومندم . “عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا”