پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روزخبرنگار+متن
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روزخبرنگار+متن
اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یاد و خاطره شهید بزرگ عرصه قلم و رسانه کشور «محمود صارمی» که قصه تلاشش را با نام روز خبرنگار در تقویم کشورمان رقم زد، از کلیه اصحاب رسانه، عکاسان و خبرنگاران متعهد، متدین، ثابت قدم، صادق و امانت دار صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و با آرزوی سلامتی و سعادت، روز خبرنگار را به آنها تبریک و تهنیت عرض می نمایم

به گزارش فریادجنوب ؛ نادر منتظریان در پیامی روز خبرنگار را به تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی تبریک گفت
متن پیام به این شرح است.

هفدهم مردادماه، روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری جامعه، از نثار جان خود نیز پروایی نداشته اند.
شایسته است در هفته خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار شهید، زنده یاد «محمود صارمی» یاد و خاطره آنانی را که جوهر قلم خویش را به جز برای بیان حق و حقیقت بر سفیدی کاغذ نفشاندند را گرامی می داریم. تلاشگرانی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی، خود را در بزنگاه های پر خطر تاریخ قرار داده اند و اگرچه بارها از حادثه گریختند اما دست تقدیر، آنها را در راه آگاهی بخشی و تبیین حقایق به شهادت رساند.
در دنیای پرشتاب امروزی که پیشرفت فناوری به سرعت چشم بر هم زدنی شتاب گرفته است، رسانه همچون تیغ دو لبه ای است که استفاده از ظرفیت های آن نیازمند دانش، هوش، تجربه و مهارت است زیرا از زمانی که رسانه ها به عنوان یکی از مهم ترین ارکان دموکراسی شناخته شدند کارکرد آنها از یک نهاد صرفا اطلاع رسانی به یک نهاد موثر بر تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و…جامعه تبدیل شد.
البته نباید فراموش شود که آنچه که به ابزار رسانه به عنوان یکی از ارکان دموکراسی هویت می دهد، تلاش عکاسان، خبرنگاران و تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی است که با قرار گرفتن در موقعیت های پر خطر و به تصویر کشیدن رویدادهای جاری در سطح جهان، افکار عمومی را هدایت می کنند و همین امر باعث شده امروزه شغل خبرنگاری در زمره مشاغل سخت در سطح دنیا دیده شود و تلاش خبرنگاران برای اطلاع رسانی شفاف و واقع گرایانه، شایستگی آن را داشته باشد که یک روز را در تقویم رویدادهای جاری کشورها به خود اختصاص دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یاد و خاطره شهید بزرگ عرصه قلم و رسانه کشور «محمود صارمی» که قصه تلاشش را با نام روز خبرنگار در تقویم کشورمان رقم زد، از کلیه اصحاب رسانه، عکاسان و خبرنگاران متعهد، متدین، ثابت قدم، صادق و امانت دار صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و با آرزوی سلامتی و سعادت، روز خبرنگار را به آنها تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در مسیر اشاعه حقیقت و ایفای رسالت خطیر و سترگ اطلاع رسانی و شفاف سازی موفق و مؤید باشند.
نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی
۱۷/مردادماه/۱۳۹۹