پیام تقدیر وتشکر خانواده خادمی از ابراز لطف ومحبت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد
پیام تقدیر وتشکر خانواده خادمی از ابراز لطف ومحبت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد

فریادجنوب به نام پروردگار عالم که حد وجودش درهندسه عقل ما نمی گنجد. در هفته ای که گذشت حجه السلام حاج سید عزیزاله خادمی و سید قدرت اله خادمی از متولیان امام زاده علی (ع) به ملکوت اعلی پیوستند. مردم شریف استان و سایر استان های هم جوار محبت فرمودند با پیامک ،تماس تلفنی ، […]

فریادجنوب
به نام پروردگار عالم که حد وجودش درهندسه عقل ما نمی گنجد.
در هفته ای که گذشت حجه السلام حاج سید عزیزاله خادمی و سید قدرت اله خادمی از متولیان امام زاده علی (ع) به ملکوت اعلی پیوستند. مردم شریف استان و سایر استان های هم جوار محبت فرمودند با پیامک ،تماس تلفنی ، فضای مجازی ، سایت های خبری ، شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری و ختم در روستای سادات امام زاده علی (ع) و یاسوج موجب آرامش و تسلی خاطر خانواده های داغدار گردیدند.

بدینوسیله در برابر الطاف این مردم بزرگوار سر تعظیم فرود می آوریم و صمیمانه سپاسگزاری می نماییم.
امید واریم خداوند توفیقی عنایت فرماید که بتوانیم در مجالس جشن و سرور یکایک عزیزان جبران زحمت نماییم.
به اطلاع می رسانیم طبق وصیت مرحوم سید قدرت اله خادمی رحمه الله علیه مراسم چهلم برگزار نخواهد شد و هم چنین آرامگاه این مرحوم فقط در حد سیمان و سنگ یادبود انجام خواهد گرفت و هزینه چهلم و آرامگاه صرف امورخیریه خواهد گردید . انتظار داریم که حذف برنامه چهلم و هزینه های گزاف بی ثمر آرامگاه در روستای سادات امام زاده علی (ع) به عنوان یک فرهنگ از این مرحوم نهادینه گردد. از خداوند سلامتی ملت ایران برای خروج از این بیماری جدید شایع شده به نام کرونا را مسئلت می نماییم.

خانواده خادمی و منسوبین _ طایفه سادات امام زاده علی .