کارخانه تولید ماسک در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد
کارخانه تولید ماسک در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

به گزارش فریاد جنوب/ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه کارخانه تولید ماسک در این استان وجود ندارد و تنها یک واحد کوچک بخش کمی از نیاز ماسک استان را تامین می کند. براتعلی صالحی، مدیرکل تعزیزات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قیمت ماسک های صنعتی ۱۳ هزار ریال و ماسک […]

به گزارش فریاد جنوب/ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه کارخانه تولید ماسک در این استان وجود ندارد و تنها یک واحد کوچک بخش کمی از نیاز ماسک استان را تامین می کند.

براتعلی صالحی، مدیرکل تعزیزات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قیمت ماسک های صنعتی ۱۳ هزار ریال و ماسک هایی که به صورت سنتی آماده می شوند نیز ۱۵ هزار ریال تعیین شده است.

وی افزود: پیش از این سهمیه ماسک استان به صورت ماسک آماده در اختیار استان قرار می گرفت اما طبق مصوبه ای جدید به صورت پارچه به استان ها تحویل داده می شود.

مدیرکل تعزیزات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای تهیه ماسک در این استان فراهم نیست.

صالحی گفت: اکیپ نظارتی تعزیرات حکومتی در استان کار کنترل، نظارت و بازرسی بر بازار را انجام می دهند و قیمت اقلام بهداشتی به صورت روزانه توسط گشت های تعزیرات حکومتی استان در شهرستان های هشت گانه بررسی می شوند.

وی افزود: سامانه ۱۳۵ مربوط به تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ مربوط به حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است که مردم از طریق این سامانه می‌توانند تخلفات گران‌فروشی و کم‌فروشی را به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

  • نویسنده : رضا قهرمانی فر
  • منبع خبر : آخرین خبر