آگهی مزایده عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران+جزییات و شرایط
آگهی مزایده عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران+جزییات و شرایط
دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در نظر دارد تعدادی از املاک متعلق به این واحد دانشگاهی واقع در سایت دانشگاه و مرکز شهر را از طریق مزایده عمومی به صورت اجاره ماهیانه و مدت یک‌سال به مستاجر حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در نظر دارد تعدادی از املاک متعلق به این واحد دانشگاهی واقع در سایت دانشگاه و مرکز شهر را از طریق مزایده عمومی به صورت اجاره ماهیانه و مدت یک‌سال به مستاجر حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید
متقاضیان میتوانند جهت خرید اسناد مزایده مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۱۵۸۶۰۹۲۱۰۰۴ بانک صادرات واریز و به منظور دریافت و تحویل اسناد مزایده و یا کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا ۱۰ روز کاری از تاریخ درج آگهی به امور حقوقی واحد آقای مهران‌زاده به شماره تماس ۰۹۱۷۳۴۱۴۱۷۴-۰۷۴۳۲۳۳۴۶۰۴ واقع در ساختمان اداری دانشگاه مراجعه فرمایند..

  • نویسنده : ندانعمتی

برچسب ها

چه نقاطی  در شهر یاسوج قابلیت واگذاری اینترنت پرسرعت فیبر نوری( FTTH)دارد ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

چه نقاطی در شهر یاسوج قابلیت واگذاری اینترنت پرسرعت فیبر نوری( FTTH)دارد

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدبه  نقاطی که در شهریاسوج قابلیت واگذاری FTTH هست ،اشاره کرد وگفت ؛ محله های باهنر،ابوذر،ریحان ،محمودآباد، روبروی بیمارستان شهید جلیل ،کوی مخابرات ، شهادت ، گلستان و شاهد ۲۴و۲۵ مجهزبه فیبر نوری هستند وساکنین محترم این مناطق می توانند از اینترنت پرسرعت فیبر نوری استفاده کنند. 

بازدید امروز  معاونت عمرانی استاندار از اجرای عملیات تکمیل پل چهارم بشار ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید امروز معاونت عمرانی استاندار از اجرای عملیات تکمیل پل چهارم بشار

با پیگیرهایی معاونت عمـرانی استاندار که انجام داده است پل چهارم بشار در آستانه افتتاحیه قرار گرفته است./ عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۴ شروع شد‌.

بازدید میدانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سادات محمودی پاتاوه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید میدانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سادات محمودی پاتاوه

حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از منطقه سادات محمودی پاتاوه بازدید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.