فیلم | ورودی دهدشت در مسیر تکمیل؛ ۶۰۰ متر آسفالت شد، عملیات اجرایی با شتاب ادامه دارد
فیلم | ورودی دهدشت در مسیر تکمیل؛ ۶۰۰ متر آسفالت شد، عملیات اجرایی با شتاب ادامه دارد
خسرو دیدار از پیشرفت مطلوب پروژه ساماندهی ورودی شهر از سمت چرام خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت بخش قابل توجهی از مسیر به پایان رسیده و روند اجرای پروژه با هدف تسهیل تردد شهروندان و زیباسازی سیمای شهری ادامه دارد.

فریادجنوب، شهردار دهدشت از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ساماندهی ورودی شهر از سمت چرام خبر داد و اعلام کرد تاکنون ۶۰۰ متر از مسیر زیرسازی و آسفالت شده و عملیات اجرایی در ۸۰۰ متر باقی‌مانده نیز با جدیت در حال انجام است.

به گزارش فریادجنوب، خسرو دیدار، شهردار دهدشت از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ورودی شهر از سمت چرام خبر داد و اظهار داشت: این پروژه به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر در حال اجراست که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مراحل مختلف آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه در بهبود زیرساخت‌های شهری افزود: عملیات اجرایی این پروژه شامل احداث بلوار، سنگ فرش، درختکاری‌ انجام شده  و همزمان سایر اقدامات مرتبط با ساماندهی محیطی و زیباسازی مسیر نیز در حال اجراست.

دیدار با تشریح روند پیشرفت پروژه تصریح کرد: تاکنون عملیات زیرسازی و آسفالت ۶۰۰ متر از این محور با موفقیت انجام شده و ۸۰۰ متر باقی‌مانده نیز در مرحله زیرسازی قرار دارد تا پس از تکمیل، عملیات آسفالت آن نیز اجرا شود.

شهردار دهدشت با تأکید بر اهمیت این ورودی به عنوان یکی از مسیرهای اصلی ورود به شهر گفت: مجموعه مدیریت شهری با تمام توان در تلاش است پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا علاوه بر ارتقای سیمای شهری، تردد شهروندان و مسافران نیز با سهولت، ایمنی و کیفیت بیشتری انجام شود.

فریادجنوب/ سیداسماعیل شریعت جو