اسماعیل یوسفی مدیر بازنشسته شرکت برق شهرستان بویراحمد از بازنشستگی خود می گوید:آقایان می توانستند مرا بازنشسته نکنند اما این کار را کردند/سیاست پدروپسر نمی شناسد/همه چیز رابه خدا واگذارمی کنم
اسماعیل یوسفی مدیر بازنشسته شرکت برق شهرستان بویراحمد از بازنشستگی خود می گوید:آقایان می توانستند مرا بازنشسته نکنند اما این کار را کردند/سیاست پدروپسر نمی شناسد/همه چیز رابه خدا واگذارمی کنم

مدیر سابق برق بویراحمد در ابتدای این مصاحبه می گوید: من ۳۰ سال و هفت ماه خدمت کردم بعد مقداری هم بیرون بیمه داشتم و جانباز ۲۵ درصد هم بودم و می توانستند همکاری هم کنند اما نخواستند. فریاد جنوبfaryadejonoob.ir؛ مدیر سابق برق ناحیه بویراحمد که به محبوبیت خاصی در این شهرستان در دوران مسوولیتش […]

مدیر سابق برق بویراحمد در ابتدای این مصاحبه می گوید: من ۳۰ سال و هفت ماه خدمت کردم بعد مقداری هم بیرون بیمه داشتم و جانباز ۲۵ درصد هم بودم و می توانستند همکاری هم کنند اما نخواستند.

فریاد جنوبfaryadejonoob.ir؛ مدیر سابق برق ناحیه بویراحمد که به محبوبیت خاصی در این شهرستان در دوران مسوولیتش رسیده و شاید بتوان گفت بسیاری از مردم از بازنشستگی ایشان نگران و ناراضی هستند، در مصاحبه ای کوتاه و صریح پاسخگوی برخی سوالاتی بود که این روزها در محافل مختلف سیاسی بیان می شود.

 

” مهندس اسماعیل یوسفی ” مدیر بازنشسته برق ناحیه بویراحمد که از جانبازان سختکوش هشت سال دفاع مقدس نیز می باشد در این مصاحبه تاکید می کند که تا سال های سال توان کار و خدمت به مردم زادگاهش را داشته اما آقایان اجازه این خدمتگزاری صادقانه را از وی گرفتند.

وی اگرچه همه چیز را به خدا واگذار کرده تا حق خود را از حی لایزال بگیرد اما در پاسخ به این سوال که گفته می شود ” زارعی ” نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در بازنشستگی وی نقش داشته است هم از بی اطلاعی خود خبر می دهد اگرچه معلوم است از وی هم بشدت نگران و ناراضی است.

مهندس یوسفی در پاسخ به این سوال که خودتان نخواستید یا آقایان نخواستند؟ نیز تاکید می کند که آقایان نخواستند.

وی در پاسخ به این سوال که آقایان که چه کسی باشد؟ هم گفت: برداشت من این است که آقایان نخواستند. ببینید، من تنها کسی بودم که در طول عمرم ، سیاسی عمل نکردم و تنها مدیری بودم که پیام مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کردم. ۱۳۰۰ پایه در طول مسوولیتم در روزهای تعطیل و اداری جمع آوری کرده و برای مردم بیچاره با توجه به شرایط اقتصادی حاکم کار انجام دادم. آمار ۱۳۰۰ پایه که جمع کردیم و کار کردیم را به آدرس داریم و کار بزرگی بود که در شرکت توزیع صورت گفت و ما خودمان هم علاقمند به کار بودم اما بهرحال آقایان گفتند که شرایطش را ندارید و ما خداحافظی کردیم.

 

اما مهندس یوسفی در پاسخ به این سوال که بحثی وجود دارد که نماینده بویراحمد و دنا در بازنشستگی شما نقش داشته است، آیا صحت دارد؟‌ هم خاطرنشان می کند: حقیقت واقع این است که من برای همه آقایان احترام قائل بوده و قائل هستم و چون سیاسی عمل نمی کردم هیچ زمانی بحثی در این ارتباط با آقایان نداشتم و اگر کسی کاری کرده یا نکرده ، من همیشه اعتقاد به خدا دارم و معتقدم خدایی است. ما کار بزرگی در شرکت توزیع انجام دادیم و مردم هم به عینه خودشان قضایا را دیدند و در شرایطی که رهبری انقلاب تنها راه حل را رفع اقتصاد مقاومتی می دانند ما خوب عمل کردیم و مشکلات زیادی را حل و فصل کردیم.

وی در ادامه به این سوال که با این شرایط نماینده بویراحمد و دنا در بازنشستگی شما نقش داشته است؟ نیز اظهارمی دارد:‌ من نمی دانم و نمی توانم بگویم نقش داشته است یا نه /مهردنا