مرکز درمان ناباروری(IVF) گچساران/ برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد با کادر مجرب و تخصصی با تعرفه دولتی
مرکز درمان ناباروری(IVF) گچساران/ برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد با کادر مجرب و تخصصی با تعرفه دولتی

  به گزارش گروه سلامت فریادجنوب، موضوع ناباروری سال ها است که به یک چالش جدی در خانواده های ایرانی تبدیل شده است. پیشرفت علم پزشکی و روش های درمانی مختلف، توانست این مشکل جدی را ارتقا داده و فضای مناسبی را برای زوج هایی که مشکل ناباروری داشته اند ایجاد نماید. ناباروری در استان […]

 

به گزارش گروه سلامت فریادجنوب، موضوع ناباروری سال ها است که به یک چالش جدی در خانواده های ایرانی تبدیل شده است. پیشرفت علم پزشکی و روش های درمانی مختلف، توانست این مشکل جدی را ارتقا داده و فضای مناسبی را برای زوج هایی که مشکل ناباروری داشته اند ایجاد نماید. ناباروری در استان ما نیز از جمله اولویت های مهم سلامت بوده که سال هاست بسیاری از خانواده ها وقت و هزینه زیادی را برای مراجعه به کلانشهر ها و به منظور درمان خود صرف نموده‌اند.

به گزارش فریادجنوب از گچساران، حال با تلاش و پیگیری های انجام گرفته و وجود نیروی کار تخصصی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد ، مرکز درمان ناباروری ( IVF) مجموعه آموزشی درمانی بی بی حکیمه (س) شهرستان گچساران راه اندازی شده است؛ تا گچساران به عنوان یکی از قطب های درمان ناباروری در جنوب کشور، پذیرای بیماران از سرتاسر استان و همچنین استان های همجوار باشد. این مرکز با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی، کادر مجرب و تعرفه دولتی فرصتی مناسب و خدمتی ماندگار در حوزه بهداشت و درمان است، تا خانواده هایی که مشکلات مربوط به فرزند آوری را داشته اند بتوانند بدون هزینه های مالی سنگین، صرف زمان و مسافت های طولانی از این خدمات تخصصی بهره برده و از این موهبت الهی برخوردار شوند.