ادامه تعطیلی و زمان بازگشایی صنوف/تشکر اتاق اصناف از بازاریان
ادامه تعطیلی و زمان بازگشایی صنوف/تشکر اتاق اصناف از بازاریان
اتاق اصناف مرکز استان کهگیلیویه و بویراحمد به همراه اتحادیه های صنفی، بازرسی و نظارت بر اصناف استان ، پنجمین بیانیه خود را در راستای مبارزه با ویروس کرونا در استان صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، اتاق اصناف مرکز استان کهگیلیویه و بویراحمد به همراه اتحادیه های صنفی، بازرسی و نظارت بر اصناف استان ، پنجمین بیانیه خود را در راستای مبارزه با ویروس کرونا در استان صادر کرد و از تمامی بازاریان و اصناف خواستند که تا اطلاع ثانوی به تعطیلی صنف خود ادامه دهند تا در هفته آینده با نشست شورای تامین و کارگروه بهداشت و سلامت استان زمان اعلام بازگشایی مشخص گردد که چه واحدهایی بازگشایی و چه واحد هایی تعطیل بمانند و شهروندان نیزموج”پویش در خانه بمانیم” را ادامه دهند .

متن پیام و پنجمین بیانیه اتاق اصناف یاسوج بدین شرح است؛

اصناف و بازاریان محترم ؛
با سلام و تحیات الهی

احتراما؛در اجرای طرح پیاده شدن مبارزه با پدیده ویروس کرونا آن هم در روزهای پایان سال که شما بازاریان و اصناف محترم تمامی امید تان به گسترش فروش و تجارت بوده همه ما اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی که در یک خانواده بازاری و اقتصادی که در کنار هم هستیم شاهد رکود حاکم بر بازار شما عزیزان بودیم.
در این میان نیز مکاتبات و پیگیری هایی از سوی اتاق اصناف با دستگاههای دولتی در جهت وضعیت رکود شما بازاریان صورت گرفته که تاوان همکاری و خانه نشینی اصناف به نحوی جبران گردد.
اکنون در این لحظه حساس و برای اقدامات پیشگیرانه از این بیماری ناخوانده ،با همکاری و همراهی شما بازاریان ، شهر یاسوج وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده که جای بسی خوشحالی و شادمانیست که باز هم شما بازاریان نشان دادید در راستای سلامتی و پویایی مردم این دیار بی تفاوت نبوده و نیستید.
فلذا ضمن تقدیر و تشکر و سپاسگزاری از یکایک شما بازاریان وصنوف محترم تقاضامندیم با توجه به حساسیت موضوع و در روزهای آخر تعطیلی این مبارزه ، ازبازگشایی صنف خودتان خودداری نموده و حوصله و تحمل نمایید تا بنا به دستور شورای تامین و کارگروه بهداشت و سلامت استان و مجموعه ستاد مبارزه با کرونا در استان که در هفته آینده برگزار میگردد زمان بازگشایی در هفته آینده اعلام گردد.

بدیهی است تا زمان اعلام بازگشایی صنوف هیچ مغازه ای حق فعالیت نداشته و ندارد .
درپایان نیز از تمامی شهروندان خواستاریم که موج *”پویش در خانه بمانیم”* را ادامه دهند.

به امید ایرانی آباد و سرافراز و پر رونق در سال ۱۳۹۹

اتاق اصناف مر کز استان کهگیلویه و بویراحمد ،اتحادیه های صنفی ، بازرسی و نظارت بر اصناف استان