انقلاب در حوزه سلامت استان لرستان / راز محبوبت نیک بخت در چیست؟
انقلاب در حوزه سلامت استان لرستان / راز محبوبت نیک بخت در چیست؟

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای خریداری و نصب دستگاه «سی تی آنژیوگرافی» در بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به گزارش فریاد جنوب ، محمدرضا نیکبخت امروز چهارشنبه در شورای سلامت و امنیت غذایی لرستان با اشاره به اینکه تمام استان ها یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی خریداری کرده […]

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای خریداری و نصب دستگاه «سی تی آنژیوگرافی» در بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش فریاد جنوب ، محمدرضا نیکبخت امروز چهارشنبه در شورای سلامت و امنیت غذایی لرستان با اشاره به اینکه تمام استان ها یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی خریداری کرده اند و روزانه برای ۲۰ نفر سی تی می گیرند، اظهار داشت: این دستگاه ۹۵ درصد قدرت تشخیصی دارد و مشخص می شود فرد مشکل قلب دارد یا نه.

وی تصریح کرد: پیگیر هستیم این دستگاه را با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری و وارد استان کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه این امر نیازمند پیگیری مقامات سیاسی اجتماعی است و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: انتظار این است برای اختصاص این اعتبار در استان پیگیری شود.

محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این رابطه با اشاره به اینکه برای خریداری این دستگاه سهم دولت را کمک می کنیم، اظهار داشت: در شورای سلامت مصوبه ای برای این امر می گذاریم اما تخصیص اعتبار از مسیر شورای برنامه ریزی می گذرد و پیگیری لازم در آن شورا نیز صورت می گیرد