برگزاری طرح «سه شنبه‌های بدون خودرو» در دهدشت
برگزاری طرح «سه شنبه‌های بدون خودرو» در دهدشت

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، طرح «سه شنبه‌های بدون خودرو» باشعار«برای آسمان آبی و زندگی سالم» این هفته با همکاری هیئت دوچرخه سواری کهگیلویه اجرایی شد. این طرح با هدف فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه برای عبور و مرور با مشارکت سازمان مردم نهاد بلادشاپور و هیئت دوچرخه سواری راه اندازی شده است. حسین […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، طرح «سه شنبه‌های بدون خودرو» باشعار«برای آسمان آبی و زندگی سالم» این هفته با همکاری هیئت دوچرخه سواری کهگیلویه اجرایی شد.

این طرح با هدف فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه برای عبور و مرور با مشارکت سازمان مردم نهاد بلادشاپور و هیئت دوچرخه سواری راه اندازی شده است.

حسین گنجی پور در حاشیه برگزاری مراسم گفت: با توجه به فراگیر شدن پویش »سه شنبه های بدون خودرو» در کشور دهدشت نیز به این پویش پیوست و دومین هفته است که اجرا می شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری کهگیلویه افزود: طرح در راستای ترغیب و تشویق مردم ، مدیران و کارکنان ادارات و نهادها در استفاده زا دوچرخه به جای خودرو در مراجعه به محل کار انجام می گرد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری از دیگر اهدافی است که دنبال می شود و در همین راستا همایش های دوچرخه سواری هم برگزار شده است.

گنجی پور ادامه داد: زیر ساخت های دوچرخه سواری باید در شهر فراهم شود تا بتوانیم در آینده با کیفیت بهتری به این برنامه ها بپردازیم.