تلاش جالب مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای رأی آوری در یک نظرسنجی/مدیرانی که بازی می خورند
تلاش جالب مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای رأی آوری در یک نظرسنجی/مدیرانی که بازی می خورند

  پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب faryadejonoob.ir اخیراً یکی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد به سبک و سیاق گشته برای بالا بردن اعضای خود در فضای  مجازی اقدام به برگزاری نظرسنجی برترین مدیر استان در سال 97 کرده است. یکی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی اقدام به برگزاری نظرسنجی برای […]

 

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب faryadejonoob.ir
اخیراً یکی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد به سبک و سیاق گشته برای بالا بردن اعضای خود در فضای  مجازی اقدام به برگزاری نظرسنجی برترین مدیر استان در سال 97 کرده است.
یکی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی اقدام به برگزاری نظرسنجی برای انتخاب مدیربرتر استان در سال 97 کرده است که ظاهراً بسیار هم مورد استقبال مدیران و اطرافیانشان شده است.

باید دانست این نظر سنجی عمدتاً برای افزایش مخاطبان است و نباید انتظار نتیجه ای جز این را داشت.
اصولا تعیین مدیران برتر در طول یکسال نیاز به شاخص ها و البته نظرسنجی مختص به خود نه تنها در بستر اینترنت که در فضای عینی، عملیاتی و در گفت و گو  با مردم رقم می خورد، و باید شاخص ها هم حیطه وظایف و هم منطقه خدمات دهی افراد را شامل شود، اینکه به صورت مبهم در یک کانال از مردم! که البته عمدتاً دوست و فامیل افراد حاضر در لیست هستند، بخواهیم برترین مدیر سال را انتخاب کنند کاری عبث و بی احترامی به خود مدیران و مردم است.
از طرفی، تلاش مدیران و نزدیکانشان برای جلب آرا در این نظر سنجی و بازی خوردن از یک رسانه خود داستان جالبی است، گاه دیده می شود نزدیکان مدیر با ارسال کد مخصوص آن مدیر برای دوستان خود درخواست رأی دادن به او دارند، باید عرض کنیم مدیر برتر را افکار عمومی و عملکرد یک مدیر تعیین می کند نه توانایی افراد برای همراه کردن گسترده دوست و آشنا و فامیل برای شرکت در یک نظر سنجی!
اگر زیاد علاقه به کسب رتبه برتر دارید قطعاً باید در حوزه عملکردی تان پاسخگوی خوبی برای خواسته های به حق مردم بوده باشید، بدون شک در اینصورت شما مدیر برتر از نگاه مردم واقعی خواهید بود.