جمالی:آراء مردم حق الناس است و صیانت از آن را واجب می دانیم
جمالی:آراء مردم حق الناس است و صیانت از آن را واجب می دانیم
جمالی ادامه داد: من انسانی جدی هستم و نمیخواهم عاقبت به شر بمیرم. سوپاپ های مختلفی برای نظارت وجود دارد و اگر کسی تخلفی کرد و خواست پول کثیفی پخش کند ، برخورد خواهیم

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب احد جمالی ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با تعدادی از مردم که به نحوه انتخاب اعضای هیئت اجرایی بخش مارگون شهرستان بویراحمد اعتراض داشتند بیان داشت:به حول و قوه الهی و به کمک شما این انتخابات را به بهترین نحو پشت سر می گذاریم.

وی افزود: وای بر کسی که دینش را به دنیایش بفروشد و بدتر آنکه دینش را به دنیای کسی دیگر بفروشد .شما مردم ، چشم و گوش ما باشید ، پیشنهادات را همواره به ما انتقال دهید .

جمالی ادامه داد: من انسانی جدی هستم و نمیخواهم عاقبت به شر بمیرم. سوپاپ های مختلفی برای نظارت وجود دارد و اگر کسی تخلفی کرد و خواست پول کثیفی پخش کند ، برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که: نسبت به کسی بغض ندارم و کارم را به درستی انجام می دهم اشاره کرد: عمر کوتاه دنیوی ایجاب می‌کند که نامرد نباشیم.

وی ادامه به معترضین اطمینان خاطر داد و گفت: فکرتان راحت باشد. به حول و قوه الهی و به کمک شما بهترین انتخابات را رقم خواهیم زد و مصمم هستیم که انتخابات سالم باشد . آرای مردم حق الناس است و صیانت از آن را واجب می دانیم و از روز اول اعلام کردیم انتخابات سالم برگزار خواهد شد .

  • نویسنده : میر امید