رونمایی از سایت اطلاع رسانی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
رونمایی از سایت اطلاع رسانی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

  به گزارش فریاد جنوب و به نقل از روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان ، سایت اطلاع رسانی مرکز با هدف ارائه مطلوب اطلاع‌رسانی و تعاملات موثرتر و نیز تسریع در انجام خدمات کارشناسی و سهولت دسترسی کاربران در آدرس اینترنتی www.mkrkb.ir رونمایی و در معرض دید مخاطبان قرار گرفت. یکی از بخش […]

 

به گزارش فریاد جنوب و به نقل از روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان ، سایت اطلاع رسانی مرکز با هدف ارائه مطلوب اطلاع‌رسانی و تعاملات موثرتر و نیز تسریع در انجام خدمات کارشناسی و سهولت دسترسی کاربران در آدرس اینترنتی www.mkrkb.ir رونمایی و در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.
یکی از بخش های این سایت ثبت آنلاین درخواست های کارشناسی است که در راستای ارائه خدمات غیرحضوری( میز خدمت الکترونیکی) راه اندازی گردیده است و کلیه اشخاص حقیقی ، مراجع قضایی و انتظامی ، ادارات و سازمانها ، موسسات اعتباری و بانک ها و… می توانند نسبت به ثبت تقاضای کارشناسی در سایت اقدام نمایند.
از بازدید‌کنندگان محترم تقاضا دارد ، انتقادات و پیشنهادات خود را در این خصوص به ایمیل info@mkrkb.ir ارسال یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۰۹۱۵ تماس حاصل فرمایند .
لازم به ذکر است مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان در حال حاضر دارای ۸۸ نفر کارشناس رسمی در رشته های مختلف بوده که مشغول ارائه خدمات کارشناسی در استان می باشند.