زلزله لیکک و اقدامات جمعیت هلال احمر استان بعد از این حادثه+تصاویر
زلزله لیکک و اقدامات جمعیت هلال احمر استان بعد از این حادثه+تصاویر
جمعیت هلال احمر شهرستان سریعا دو تیم ارزیاب جهت برآورد خسارت ناشی از زمین لرزه به مناطق و روستاهای اطراف شهر گسیل کرد و همچنین سریعا با تعداد ۲۱ نفر از دهیاران روستاهای شهرستان تماس گرفته و از وضعیت روستاهای محل سکونت کسب اطلاعات گردید

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب امرالله جهانبین مدیر کل هلال احمر استان با اعلام مختصات زلزله امروز لیکک به تشریح اقدامات این جمعیت از زمان وقوع حادثه پرداخت.

جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت:در تاریخ ۹۸/۹/۱۹ ساعت۱۱:۵۱ روز سه شنبه زمین لرزه ای با بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق ۱۷  کیلومتری سطح زمین، شهر لیکک مرکز شهرستان بهمیی را لرزاند.

شایان ذکر است ساعت ۱۱:۵۷ و ۱۲:۲ و ۱۲:۱۰ و ۱۲:۲۲ و ۱۵:۱۵ پنج زمین لرزه دیگر در شهر لیکک به ثبت رسید.

جمعیت هلال احمر شهرستان سریعا دو تیم ارزیاب جهت برآورد خسارت ناشی از زمین لرزه به مناطق و روستاهای اطراف شهر گسیل کرد و همچنین سریعا با تعداد ۲۱ نفر از دهیاران روستاهای شهرستان تماس گرفته و از وضعیت روستاهای محل سکونت کسب اطلاعات گردید.

که در پایان طبق نتایج ارزیابی ها و بازدیدهای صورت گرفته خوشبختانه این لرزش ها هیچ گونه تلفات و صدمات جانی در بر نداشته و تخریبی ایجاد نگردید. و خسارات وارده مربوط به ترک خوردگی منازل مسکونی روستایی و شهر لیکک بوده است. در ضمن جمعیت هلال احمر در حال آماده باش می باشند

  • نویسنده : میر امید