شایعات مبنی برتشخیص یک بیمار مبتلا به ویروس کروناویروس در آزمایشگاه دکتر عزیزی
شایعات مبنی برتشخیص یک بیمار مبتلا به ویروس کروناویروس در آزمایشگاه دکتر عزیزی

به گزارش فریاد جنوب؛امروز پنج شنبه یک اسفند سال نودوهشت ،ابوذر عزیزی مدیر داخلی آزمایشگاه پاتوبیولوژی وتشخیص طبی دکتر عزیزی یاسوج شایعاتی مبنی برتشخیص یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این مرکز را تکذیب کردو گفت به همه همشهریان عزیز اعلام مینماییم این مورد شایعه ای بیش از طرف بدخواهان وبداخلاقی مجازی میباشد،و لطفا […]

به گزارش فریاد جنوب؛امروز پنج شنبه یک اسفند سال نودوهشت ،ابوذر عزیزی مدیر داخلی آزمایشگاه پاتوبیولوژی وتشخیص طبی دکتر عزیزی یاسوج شایعاتی مبنی برتشخیص یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این مرکز را تکذیب کردو گفت به همه همشهریان عزیز اعلام مینماییم این مورد شایعه ای بیش از طرف بدخواهان وبداخلاقی مجازی میباشد،و لطفا با رعایت موارد زیر آرامش خاطر داشته باشید.
🔻چندنکته بهداشتی ساده ؛مهمترین کار این است که دستان خود را مرتب با صابون بشویید.
🔻گلوی خود را مرطوب نگه دارید، اجازه ندهید گلوی شما خشک شود. بنابراین عطش خود را حفظ نکنید، زیرا هنگامی که غشای گلوی شما خشک شد، ویروس در طی 10 دقیقه به بدن شما حمله میکند.
🔻با توجه به سن، آب گرم 50-80 سی سی بنوشید، 30-50 سی سی برای بچه ها لازم است.
🔻گوشت و تخم مرغ را کاملا بپزید.

🔻 از دست دادن و روبوسی جدا خودداری کنید.
🔻 از تماس با افرادی که علائمی شبیه آنفولانزا نشان می‌دهند، خودداری کنید و از تماس محافظت نشده با حیوانات وحشی و اهلی خودداری کنید.
🔻به مکانهای شلوغ نروید، ماسک لازم را مخصوصاً در اتوبوس یا حمل و نقل عمومی بپوشید.
🔻 از خوردن غذاهای سرخ شده یا تند خودداری کنید و ویتامین C مصرف کنید.
🔻هر 1ساعت یک بار و همچنین قبل از خوردن غذا یا نوشیدن مایعات، حتما حتما دستان خود را با آب و صابون بشویید و قبل از شست و شو دستان خود را هرگز به دهان و بینی و چشم های خود نزنید.
با احترام آزمایشگاه دکتر عزیزی یاسوج
در صورت داشتن سوالاتی مربوط به شایعه فوق با شماره پایین آقای ابوذر عزیزی مدیر داخلی آزمایشگاه تماس بفرمایید.
09177411685

  • نویسنده : اعظم رحمانپور